Oto kilka powodów, dla których informacje o śledzeniu mogą być niedostępne:
Gdy przewoźnik zwróci paczkę jako niemożliwą do dostarczenia, automatycznie zaczniemy wydawać pełny zwrot kosztów (w tym koszty wysyłki, z wyjątkiem niektórych opłat manipulacyjnych). Otrzymasz wiadomość e-mail potwierdzającą szczegóły zwrotu i zwrotu pieniędzy w ciągu 48 godzin od niedostarczonego skanu. Aby uzyskać informacje o czasie potrzebnym na przetworzenie zwrotu, przejdź do Zwroty pieniędzy .
Uwaga: aby sprawdzić status zwrotu zamówienia po zwrocie przedmiotu do nas, przejdź do zakładki Twoje zamówienia .
Przesyłka może zostać zwrócona jako niemożliwa do dostarczenia z kilku powodów:
► Adres jest nieprawidłowy lub nieaktualny. Zazwyczaj paczka jest przechowywana przez okres, który może się różnić w zależności od kuriera, który ją przetrzymuje, a następnie zwraca do nas. Dokładnie sprawdź adres podczas składania zamówienia. Aby uzyskać więcej informacji o dodawaniu, edytowaniu i usuwaniu adresów z książki adresowej, zobacz Dodawanie adresów i zarządzanie nimi .
► Nasz system nie rozpoznaje sposobu wpisania adresu lub przypisania paczki do przewoźnika, który nie może dostarczyć pod ten adres.
► Użyłeś zastrzeżonego adresu. Jeśli wyślesz zamówienie do więzienia, zakładu poprawczego lub innej podobnej instytucji, produkty i/lub przewoźnik odpowiedzialny za dostawę mogą podlegać określonym ograniczeniom.
► Przewoźnik próbował doręczyć, ale nie powiodło się. Większość naszych przewoźników podejmuje więcej niż jedną próbę doręczenia przesyłki. Jeśli stwierdzą, że nie mogą skutecznie dostarczyć Twojej paczki, zwrócą ją do nas.
► Odbiorca odmówił dostawy. Odbiorca prezentu, który nie oczekuje prezentu, może odmówić przyjęcia paczki, jeśli uważa, że został mu dostarczony przez pomyłkę. W takim przypadku zwrócimy pieniądze nabywcy prezentu i powiadomimy go e-mailem. Jeśli chcesz złożyć nowe zamówienie na prezent, możesz powiadomić obdarowaną osobę, że nadchodzi niespodzianka.
► Adres był nieczytelny. W rzadkich przypadkach etykiety adresowe mogą stać się niemożliwe do odczytania podczas transportu. Jeśli tak się stanie, przewoźnik zwróci nam przesyłkę.
► Przesyłka została uszkodzona w transporcie. Jeśli paczka zostanie uszkodzona w drodze do Ciebie, przewoźnik może ją zwrócić bez próby doręczenia.
Nie możemy ponownie wysłać zamówień, które przewoźnicy zwracają do nas jako niemożliwe do dostarczenia. Jeśli nadal chcesz kupić przedmioty, których nie można było dostarczyć, złóż nowe zamówienie na naszej stronie internetowej.
Jeśli podejrzewasz, że Twoje zamówienie nie może zostać dostarczone zgodnie z adresem i nie otrzymałeś potwierdzenia jego zwrotu lub zwrotu pieniędzy cztery tygodnie po przewidywanej dacie dostawy, skontaktuj się z nami .