Pomoc & Obsługa klienta

Późne dostawy

Większość przesyłek dociera na czas. Zamówienia czasami pojawiają się po szacowanym terminie dostawy.

Możliwe przyczyny opóźnienia w dostawie to:

Błędny adres / Zły adres
Brak numeru mieszkania , budynku, piętra lub lokalu
Ciężkie warunki pogodowe
Międzynarodowe procedury celne

Zalecane działania to:

  1. Śledź przesyłkę i potwierdź przewidywany termin dostawy w swoich zamówieniach .
  2. Potwierdź swój adres wysyłkowy w Twoich zamówieniach . Aby uniknąć problemów z dostawą, aktualizuj swoje dane adresowe i dodaj instrukcje dostawy do Twoich adresów .
  3. Sprawdź przetwarzanie płatności w swoich zamówieniach .
  4. Odczekaj 48 godzin , aby uwzględnić nieoczekiwane opóźnienia.

Jeśli nie otrzymałeś zamówienia, ale śledzenie pokazuje jako dostarczone, przejdź do Znajdź brakującą paczkę, która jest wyświetlana jako dostarczona . Czasami paczki są do nas zwracane jako niedoręczalne. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź Przesyłki , których nie można dostarczyć.

    Shall we send you a message when we have discounts available?

    Remind me later

    Thank you! Please check your email inbox to confirm.

    Oops! Notifications are disabled.