Pomoc & Obsługa klienta

Brakujące informacje o śledzeniu

Czasami informacje o śledzeniu nie są dostępne

Oto kilka powodów, dla których informacje o śledzeniu mogą być niedostępne:

  • Pierwsze skanowanie paczki może nastąpić po dotarciu do regionalnego centrum w pobliżu miejsca docelowego. Dzieje się tak często, gdy ilość przesyłek jest duża, a paczki są przetwarzane luzem. Do czasu pierwszego skanu przewoźnik może nie potwierdzić odbioru przesyłki.
  • Pierwszy skan paczki może nastąpić dopiero po doręczeniu.
  • Może wystąpić opóźnienie w aktualizacji bazy danych śledzenia.
  • Niektórych przesyłek, takich jak standardowe przesyłki międzynarodowe, nie można śledzić.
  • Sprzedawcy na rynku nie zawsze dostarczają nam informacje o śledzeniu swoich zamówień.
  • Jeśli numer śledzenia zaczyna się od „DML” /( Deliveries from Medshop Logistics ), zobacz Dostawa od Medshop ONE Logistics.
  • Zamówienie jest prezentem, a ofiarodawca wybrał opcję, aby odbiorca podał swój adres wysyłki podczas procesu realizacji zamówienia.

Jeśli szacowana data doręczenia paczki minęła, a informacje o śledzeniu nie uległy zmianie, poczekaj dodatkowy dzień lub dwa na dostarczenie paczki. Zazwyczaj paczki docierają w szacowanej dacie dostawy lub wkrótce po niej.

    Shall we send you a message when we have discounts available?

    Remind me later

    Thank you! Please check your email inbox to confirm.

    Oops! Notifications are disabled.