Pomoc & Obsługa klienta

Nieprawidłowe, uszkodzone lub brakujące produkty Medshop Fresh

Pozycje można zastąpić lub usunąć z zamówienia po złożeniu zamówienia ze względu na dostępność. Sprawdź szczegóły zamówienia na swoim Koncie, aby zobaczyć wszelkie zamienniki lub elementy, których nie można dostarczyć

Produkt usunięty

Jeśli przedmiot stanie się niedostępny przed przygotowaniem zamówienia, w Szczegółach zamówienia zostanie wyświetlony komunikat „Przepraszamy, że nie możemy zrealizować całego zamówienia” . Przedmioty pojawią się również w wiadomości e-mail z potwierdzeniem w sekcji zatytułowanej Niedostępne przedmioty

Czasami elementy mogą stać się niedostępne po wymeldowaniu. Jeśli tak się stanie, przystąpimy do przygotowania reszty zamówienia, abyś otrzymał pozostałe produkty na czas.

Twoja forma płatności nie zostanie obciążona żadnymi niedostępnymi przedmiotami.

Produkty zastępcze (cały rynek żywności)

Możemy zastąpić niedostępne produkty podobnym produktem. Jeśli przedmiot został zastąpiony, zobaczysz, że przedmiot został zastąpiony w wiadomości e-mail z potwierdzeniem, a podstawione przedmioty możesz przejrzeć w Szczegółach zamówienia . W wielu przypadkach opłata za oryginalny przedmiot lub zamiennik nie zostanie naliczona.

Jeśli Twoja metoda płatności została obciążona za przedmiot, którego nie otrzymałeś, a szczegóły zamówienia wskazują, że przedmiot został wysłany, skontaktuj się z nami w celu uzyskania zwrotu pieniędzy.

Rozlany lub uszkodzony przedmiot

Jeśli otrzymasz uszkodzony, rozlany lub w inny sposób niezdatny do użytku artykuł spożywczy Medshop Fresh, możesz poprosić o zwrot pieniędzy za pośrednictwem Twoich zamówień . Nie poprosimy Cię o zwrot przedmiotu. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie i wybierz opcję Zwrot pieniędzy, gdy zostaniesz o to poproszony

    Shall we send you a message when we have discounts available?

    Remind me later

    Thank you! Please check your email inbox to confirm.

    Oops! Notifications are disabled.