Pomoc & Obsługa klienta

Śledź paczkę

Informacje o śledzeniu można znaleźć w szczegółach zamówienia. Jeśli zamówienie obejmuje wiele pozycji, każdy może mieć osobne daty dostawy i informacje o śledzeniu.

Aby śledzić przesyłkę:

  1. Przejdź do Twoich zamówień .
  2. Przejdź do zamówienia, które chcesz śledzić.
  3. Wybierz opcję Śledź pakiet obok swojego zamówienia.
  4. Wybierz Zobacz wszystkie aktualizacje , aby wyświetlić aktualizacje dostarczania.


W zależności od wybranej metody wysyłki informacje o śledzeniu mogą nie być widoczne od razu.

Przedmioty wysyłane przez sprzedawców zewnętrznych z Medshop Marketplace mogą w niektórych przypadkach być również śledzone. Jest to możliwe, jeśli sprzedawca udostępnił te informacje Medshop i wybrałeś identyfikowalną metodę wysyłki.

Uwaga: niektórych przesyłek, takich jak standardowe dostawy międzynarodowe, nie można śledzić. Inne powody, dla których informacje o śledzeniu mogą być niedostępne, są wymienione w sekcji Brakujące informacje o śledzeniu .

Jeśli szacowana data dostawy Twojej paczki minęła, a informacje o śledzeniu nie uległy zmianie, poczekaj dodatkowy dzień lub dwa na dostarczenie paczki. Przeczytaj więcej o zalecanych przez nas działaniach dotyczących opóźnionych dostaw .

Jeśli Twoja przesyłka jest wyświetlana jako dostarczona, ale jeszcze jej nie otrzymałeś, przejdź do Znajdź brakującą przesyłkę, która jest wyświetlana jako dostarczona , aby dowiedzieć się, jakie kroki możesz podjąć.

Uwaga: jeśli chcesz skontaktować się z przewoźnikiem dostarczającym paczkę, skorzystaj z danych kontaktowych w sekcji Informacje kontaktowe przewoźnika .

_

  • _

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.