Pomoc & Obsługa klienta

Znajdź brakującą paczkę , która jest wyświetlana jako dostarczona

Jeśli w paczce brakuje jakiegoś elementu, mógł on zostać wysłany osobno.

Czasami status dostawy jest aktualizowany z wyprzedzeniem i możesz zobaczyć swoją przesyłkę oznaczoną jako „dostarczona”, nawet jeśli jej nie otrzymałeś. Być może nie została jeszcze dostarczona, ale zmierza pod wskazany przez Ciebie adres i wkrótce tam będzie. Zapytaj odpowiedniego przewoźnika, czy jest więcej informacji na temat lokalizacji przesyłki . Odwiedź naszą stronę Informacje kontaktowe przewoźnika .

    Jeśli informacje o śledzeniu wskazują, że przesyłka została dostarczona, ale nie możesz jej znaleźć w ciągu 48 godzin od oczekiwanej dostawy:

    Uwaga: niektórzy przewoźnicy mogą dostarczać do godziny 22:00.

    • - Zweryfikuj adres wysyłkowy w Twoich zamówieniach .
    • - Poszukaj powiadomienia o próbie doręczenia.
    • - Rozejrzyj się po miejscu dostawy swojej paczki.
    • - Sprawdź, czy ktoś inny przyjął dostawę, chyba że masz co do tego obawy związane ze zdrowiem lub bezpieczeństwem.
    • - Niektóre paczki podróżują przez wielu przewoźników; sprawdź swoją skrzynkę pocztową lub gdziekolwiek indziej otrzymujesz pocztę.
    • - Odczekaj 48 godzin. W rzadkich przypadkach paczki mogą być dostarczone do 48 godzin przed przybyciem.
    • - Jeśli przesyłka nie dotarła do Ciebie w ciągu 30 dni roboczych, skontaktuj się z nami, a zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby Ci pomóc.

    Uwaga: Jeśli jest to zamówienie sprzedane i wysłane przez zewnętrznego sprzedawcę, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą w celu uzyskania pomocy. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz stronę Kontakt ze sprzedawcą zewnętrznym.

      _

      • _

      Shall we send you a message when we have discounts available?

      Remind me later

      Thank you! Please check your email inbox to confirm.

      Oops! Notifications are disabled.