Pomoc & Obsługa klienta

Zarządzaj katalogiem zapasów

Szybkie rozwiązania

Standardy obrazowania opakowań zbiorczych

Podczas zakupów na Medshop klienci używają razem zdjęć i tytułów produktów, aby określić, co kupują. Pierwszym obrazem, który klienci zauważają podczas wyszukiwania i na stronie szczegółów produktu, jest obraz główny. Ten obraz jest kluczem do pomocy klientowi w zrozumieniu produktu, który kupuje. W ramach ogólnego doświadczenia zakupowego ważne jest, aby obraz i tytuł zawierały spójne informacje.

Zanim wybierzesz obraz główny, zapoznaj się z ogólnymi wymaganiami dotyczącymi obrazów, aby upewnić się, że obrazy są zgodne. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Wymagania dotyczące obrazu produktu .

Poniżej przedstawiono kilka wskazówek, które pomogą Ci w wyborze głównego obrazu.

Opakowania zbiorcze
Opakowania zbiorcze to wiele elementów zapakowanych razem lub duże ilości identycznych elementów.

  1. Główny obraz musi pokazywać całkowitą ilość, która zostanie dostarczona do klienta.
  2. Główne zdjęcie musi przedstawiać produkt w opakowaniu, ponieważ dostarcza klientowi informacji o zawartości.
  3. Tytuły produktów muszą zawierać całkowitą ilość (x opakowanie lub x liczba).
  4. Upewnij się, że zdjęcie i tytuł produktu nie kolidują ze sobą w sposób, który mógłby wprowadzić klienta w błąd. Zapoznaj się z przykładami przedstawionymi w sekcji Niespójność obrazu i tytułu .

Typ obrazu: opakowania zbiorcze

Przyklad prawidłowych obrazów

Odzież:

Skarpety , 5 par , zdjęcie ze skarpetami 5 par

Żywnośc:

Wariacja 12 sztuk paczek w 1 dużej zbiorcze, Zdjęcie całej zbiorczej paczki

Napoje:

6 puszek Herbaty, na zdjęciu widnieje 6 puszek.

Napoje:

Butelki 120 sztuk które zajmują cała palete, przedstawione butelki są na palecie (zajmujące cała palete ) przedstawione na zdjęciu cała paleta z produktem zapełniający ja 

Napoje:

Pack 20 butelek wody źródlanej, na zdjęciu widnieje 20 butelek wody

Narzędzia:

Paczka 12 sztuk nożyczek, na zdjeciu widać produkty12 szt nozyćzek

Materiały jednorazowe:

24 rolki ręcznika papierowego, na zdjęciu przedstawione są 24 rolki  papieru

Różnorodne opakowania zbiorcze
Różnorodne opakowania zbiorcze to produkty zawierające wielokrotność różnych produktów zapakowanych razem.

  1. Główny obraz musi pokazywać całkowitą ilość, która zostanie dostarczona do klienta.
  2. Główne zdjęcie musi przedstawiać produkt w opakowaniu, ponieważ dostarcza klientowi informacji o zawartości.
  3. Tytuł produktu musi zawierać całkowitą ilość produktu (x opakowanie lub x ilość).
  4. Upewnij się, że zdjęcie i tytuł produktu nie kolidują ze sobą w sposób, który mógłby wprowadzić klienta w błąd. Zapoznaj się z przykładami przedstawionymi w sekcji Niespójność obrazu i tytułu .

Naklejka zbiorcza
W ograniczonych globalnych sklepach i typach produktów Medshop ma funkcję, która dynamicznie wyświetla naklejkę ilości w opakowaniu na stronie szczegółów. Ważne jest, aby wiedzieć, że naklejka z ilością w opakowaniu nie pojawi się w wynikach wyszukiwania i że musisz upewnić się, że Twój obraz i tytuł wyraźnie odzwierciedlają to, co otrzymuje klient. Jeśli ta funkcja jest dostępna w Twoim sklepie, więcej informacji znajdziesz, wyszukując frazę „Ilość w opakowaniu przedmiotu” w Centrum Sprzedawcy.

Ważne: obrazy produktów nie mogą zawierać żadnych logo ani znaków towarowych Medshop, odmian, modyfikacji ani niczego łudząco podobnego do logo i znaków towarowych Medshop. Przykładami mogą być projekty Medshop, Program .ONE. Wymóg ten dotyczy również naklejki z ilością w opakowaniu, a nałożenie jej na zdjęcie spowoduje usunięcie zdjęcia lub zablokowanie wyszukiwania w Twojej ofercie.

Jeśli korzystasz z naklejki z ilością w opakowaniu, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami, aby zapewnić spójne wrażenia dla klienta:

  1. Naklejka jest najskuteczniejsza przy sprzedaży wielokrotności identycznych przedmiotów.
  2. Zdjęcie musi przedstawiać jeden przedmiot.
  3. Tytuł produktu musi określać całkowitą ilość.

Niespójność obrazu i tytułu
Upewnij się, że tytuł produktu i zdjęcie razem tworzą spójny przekaz dla klienta. Poniżej znajduje się kilka przykładów ilustrujących niespójności, których można uniknąć:

Przykład 1: Dodanie do tytułu „liczba 5” może sprawić, że klient będzie się zastanawiać, czy otrzymuje 5 paczek po 40, czy też liczba 5 to pojedyncze paczki. Możesz dokładniej wyjaśnić zawartość produktu na stronie szczegółów produktu. Unikaj umieszczania w tytule dodatkowych informacji, które mogą wprowadzić klienta w błąd. Ten tytuł może zawierać tylko „40 paczek”.


Kapsułki 5 sztuk (40 opakowań)

Przykład 2: To jest przykład, w którym tytuł produktu i zdjęcie są sprzeczne, a klient musi dowiedzieć się więcej, aby zrozumieć produkt. Zdjęcie produktu pokazuje „12 paczek” na pudełku, ale tytuł mówi „48 paczek ciasteczek”. Po dokładniejszym zbadaniu zobaczysz na szczegółowych obrazach strony, że są 4 pakiety po 12 sztuk, co na początku nie było widoczne. Chociaż obraz 4 paczek nie wygląda zachęcająco, stworzyłby spójny przekaz z tytułem. Inną opcją byłoby zamieszczenie pojedynczego pakietu plików cookie z tytułem przedstawiającym 48 pakietów batoników.


Batoniki – łącznie 48 paczek


Przykład 3: W tym przykładzie obraz przedstawia pojedynczą rolkę, ale tytuł zawiera „liczba 6 sztuk” i „zestaw 4 sztuk”, co wprowadza klienta w błąd. Tytuł ten można by uprościć, podając w tytule „24 sztuki”, na przykład „Ręczniki papierowe siódmej generacji, 100% papier z recyklingu, 24 sztuki”.


Ręczniki papierowe siódmej generacji, 100% papier makulaturowy 6 szt. (zestaw 4 szt.)

Przykład 4: Ten przykład wprowadza w błąd z powodu wielu liczb w tytule, które wymagają od klienta obliczenia, ile pudełek chusteczek higienicznych otrzymuje. Można to uprościć za pomocą obrazu 30 pudełek chusteczek i tytułu „Jedwabiście miękkie chusteczki do twarzy, białe, 30 pudełek (100 chusteczek w każdym pudełku)”.


Jedwabiście miękkie 2-warstwowe chusteczki do twarzy w pudełku, białe, 100/chusteczki w pudełku, 30/opakowanie (3000 chusteczek) (zestaw 3000)

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.