Każda strona ze szczegółowymi informacjami o produkcie wymaga co najmniej jednego zdjęcia produktu. Zalecamy dodanie sześciu zdjęć i jednego filmu . Dobre zdjęcia ułatwiają klientom ocenę produktu. Obrazy powinny być wyraźne, pouczające i atrakcyjne. Pierwszy obraz na stronie szczegółów produktu to obraz „GŁÓWNY” i jest wyświetlany klientom podczas wyszukiwania. Obraz GŁÓWNY musi przedstawiać tylko sprzedawany produkt na białym tle, a produkt powinien wypełniać ramkę obrazu. Dodatkowe obrazy zwane wariantami obrazu powinny przedstawiać produkt w użyciu lub w środowisku, pod różnymi kątami i różnymi funkcjami. Istnieje kilka sposobów dodawania zdjęć produktów:
- >Użyj narzędzia Menedżer obrazów , aby przesyłać obrazy aukcji i zarządzać nimi.
- >?Możesz również zbiorczo przesyłać obrazy do swoich wpisów, korzystając z opcji Przesyłanie obrazów zbiorczych .
Może upłynąć do 24 godzin od dodania obrazu, zanim pojawi się on na stronie internetowej.
Przesyłaj obrazy ofert i zarządzaj nimi:
- W Seller Central kliknij kartę Zapasy i wybierz opcję Prześlij obrazy .
- Kliknij kartę Menedżer obrazów .
- W lewym okienku wyszukaj swój produkt za pomocą SKU .
- Z wyników wyszukiwania wybierz produkt, dla którego chcesz zmienić obrazy.
Uwaga: Aby wyświetlić podgląd bieżących obrazów powiązanych z produktem, kliknij listę rozwijaną Obrazy na żywo . - Aby zmienić różne warianty obrazu (główny, przedni, boczny tylny itd.) produktu, w sekcji Obrazy przesłane przez Ciebie kliknij Prześlij .
Aby uzyskać więcej informacji o wariantach obrazu, przejdź do Warianty obrazu . Uwaga: wstępnie wybrane rekomendacje wariantów obrazu są specyficzne dla Twojego przewodnika po stylu kategorii produktów. Aby dołączyć wariant, który nie jest wstępnie wybrany, wybierz menu rozwijane obok nazwy wariantu, aby zastąpić go innym kodem identyfikacyjnym wariantu przed przesłaniem obrazu. - Wybierz obraz z komputera i kliknij Otwórz . Spowoduje to przesłanie obrazu do tego wariantu.
- Aby usunąć przesłany wcześniej obraz, kliknij ikonę kosza lub "X" pod miniaturą obrazu i potwierdź usunięcie. Obrazy udostępniane między podrzędnymi numerami SKU będą musiały być usuwane indywidualnie z każdego SKU. Nie możesz usunąć głównych obrazów, ponieważ wszystkie SKU wymagają głównego obrazu. Zamiast tego możesz zastąpić główny obraz nowym obrazem, klikając ikonę aparatu pod główną miniaturą, co spowoduje usunięcie oryginalnego obrazu.
Dodaj obrazy zbiorczo do istniejącej oferty
- W Seller Central kliknij kartę Zapasy i wybierz opcję Prześlij obrazy .
- Kliknij kartę Zbiorcze przesyłanie obrazów i przejrzyj wymagania dotyczące obrazów.
- W obszarze Prześlij obrazy przeciągnij lub kliknij, aby dodać obraz lub plik ZIP ze swojego komputera.
- Kliknij Otwórz i wybierz plik obrazu z komputera.
- Kliknij Prześlij obrazy .
Aby dowiedzieć się więcej o wyświetlaniu stanu przesyłania obrazu i produktów usuniętych z wyszukiwania z powodu problemów z obrazem, przejdź do Problemy z obrazem . Aby dowiedzieć się więcej o dostarczaniu wideo, przejdź do Prześlij film .