Pomoc & Obsługa klienta

Szybkie rozwiązania

Nieznane opłaty za płatności

Istnieje kilka powodów, dla których możesz nie rozpoznać obciążenia. 

Na pulpicie odwiedź swoje konto Medshop i kliknij „Twoje konto” w menu Konta i listy. Wybierz „Twoje płatności”, a następnie kliknij kartę „Transakcja”.

Na urządzeniu mobilnym odwiedź swoje konto Medshop i kliknij „Twoje konto”, przewiń w dół do „Twoje płatności” i wybierz górną kartę „Transakcje”.

Oto typowe scenariusze nieznanych opłat:

  • > Roczna subskrypcja Medshop .ONE została odnowiona. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Zarządzanie członkostwem .ONE .
  • > Bank ustanowił blokadę autoryzacyjną dla ostatnio anulowanych lub zmienionych zleceń. Po złożeniu zamówienia Medshop kontaktuje się z bankiem wydającym, aby potwierdzić ważność metody płatności. Twój bank rezerwuje środki do czasu przetworzenia transakcji lub wygaśnięcia autoryzacji, ale nie jest to rzeczywiste obciążenie. Jeśli anulowałeś zamówienie, autoryzacja zostanie usunięta z Twojego konta zgodnie z zasadami Twojego banku. Aby usunąć autoryzację, skontaktuj się ze swoim bankiem, aby wyjaśnić, jak długo przechowuje autoryzacje dla zamówień online.
  • > Zamówienie zostało złożone przez członka rodziny, przyjaciela lub współpracownika z dostępem do numeru Twojej karty.
  • > Dodatkowe karty są powiązane z rachunkiem kredytowym lub debetowym.
  • > Wysłano zamówiony lub zamówiony w przedsprzedaży produkt.
  • > Wysłano zamówienie na prezent.
  • > Zamówienie złożone poza Medshop.com za pomocą Medshop Pay. Zamówienia Medshop Pay zaczynają się od „P01”, a po nich następuje 14 cyfr. Sprawdź swoją historię zamówień na swoim koncie Medshop Pay. Aby uzyskać dalszą pomoc przy transakcjach Medshop Pay, zobacz strony pomocy Medshop Pay.
  • > Zamówienie zostało podzielone na kilka wysyłek lub wysłane na wiele adresów wysyłkowych.
    Uwaga: pojawia się na wyciągu jako osobne opłaty.

Jeśli obciążenie nie jest wyjaśnione przez żadną z powyższych sytuacji i uważasz, że jest to nieuczciwe obciążenie, wejdz na swoje konto , i napisz z z formularza zgłoszenie o nieautoryzowanej aktywności lub skorzystaj z tego linku, aby zgłosić nieautoryzowaną aktywność: https://Medshop.One/account-status-report-unauthorized-activity

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.