Pomoc & Obsługa klienta

Metody płatności

Szybkie rozwiązania

Zarządzaj kontem karty Medshop Sklep lub kontem karty Medshop Online

Połącz swoje konta Medshop i One Bank, aby umożliwić łatwy dostęp do podstawowych informacji o koncie karty bezpośrednio w Medshop.

Możesz zarządzać kontem Medshop Card lub Medshop. One Card, korzystając z następujących opcji:

Połącz swoje konta Medshop i ONE Bank, aby wyświetlić podstawowe informacje o koncie Medshop Card lub Medshop .One Card bezpośrednio w Medshop. Kliknij przycisk „Połącz teraz” na trzeciej karcie i wprowadź swój identyfikator użytkownika i hasło ONE Bank, aby ustanowić połączenie.
Witryna zarządzania kontem ONE Bank .
Aplikacja mobilna Medshop Card. Pobierz aplikację na iOS tutaj i Android tutaj.

Wsparcie obsługi klienta ONE Banku przez telefon lub czat. informacje kontaktowe można znaleźć tutaj .

Potrzebuję pomocy

Strona internetowa One Banku

Aplikacja Medshop Card

Obsługa  (czat/rozmowa)

Strona członkowska Medshop Card

Uzyskiwanie dostępu do mojego konta [Medshop Card / One Card / Medshop.One Card / ] w One Bank

Zaloguj się za pomocą swojego identyfikatora użytkownika i hasła One Bank.

Zaloguj się za pomocą swojego identyfikatora użytkownika i hasła One Bank.

Uzyskaj dostęp do swojego konta One Bank bezpośrednio ze strony Członka Medshop Card za pomocą łączenia kont. Kliknij przycisk „Zarządzaj w One Bank” na pierwszej karcie, aby uzyskać dostęp.

Identyfikator użytkownika/hasło One Bank

Kliknij linki „Nie pamiętam nazwy użytkownika lub hasła” pod przyciskiem „Bezpieczne logowanie”

Kliknij „Zapomniałeś nazwy użytkownika lub hasła” na ekranie logowania.

Uzyskiwanie pełnego numeru karty kredytowej

Czat: wpisz „Potrzebuję konta nr”.

Telefon: Jeśli zostaniesz poproszony o podanie numeru konta, powiedz „Nie mam go”.

Sprawdzanie salda konta i terminu płatności

Dokonywanie płatności

✓ Zobacz Dokonaj płatności kartą Medshop lub Bezpiecznym kontem karty Medshop

Zaktualizuj ustawienia płatności automatycznych

Kliknij Płatności > Zarządzaj automatyczną płatnością

Przejrzyj ostatnie podsumowanie transakcji

Dostęp do wyciągów z konta

Kliknij Aktywność > Oświadczenia

Przejdź na płatności elektroniczne

Kliknij Aktywność > Oświadczenia

Zapisz się na powiadomienia e-mailowe i/lub tekstowe

Kliknij Usługi > Zarządzaj alertami i wiadomościami

Zaktualizuj dane osobowe na koncie

Kliknij „Profil” z górnego menu

Poproś o zwiększenie limitu kredytowego

Kliknij Usługi > Poproś o zwiększenie kredytu

Zapytania o limit kredytowy

Zakwestionuj obciążenie karty

Aktywność > Zakwestionuj opłatę

Zgłoś zgubioną lub skradzioną kartę / Wymień kartę / Zamknij konto

Kliknij Usługi i wybierz odpowiednią opcję z menu rozwijanego

Zapytania dotyczące wyciągu / odsetek / opłat

Uwaga: Informacje podane dotyczą kart i banków.

    Shall we send you a message when we have discounts available?

    Remind me later

    Thank you! Please check your email inbox to confirm.

    Oops! Notifications are disabled.