Pomoc & Obsługa klienta

Szybkie rozwiązania

Rozwiąż odrzuconą płatność

Aby chronić Twoje bezpieczeństwo i prywatność, Twój bank nie może dostarczyć Medshop informacji o przyczynach odrzucenia Twojej płatności. Skontaktuj się bezpośrednio ze swoim bankiem, aby rozwiązać te problemy z płatnościami. 

Aby ustalić, dlaczego płatność została odrzucona, rozważ następujące kwestie i, jeśli to konieczne, skontaktuj się z bankiem, aby uzyskać więcej informacji:

  • > Czy przekroczyłeś limit kredytowy?
  • > Czy poprawnie wpisałeś numer karty kredytowej, datę ważności karty kredytowej, adres rozliczeniowy i numer telefonu na swoim koncie ?
  • > Czy Twój zakup wykracza poza normalny zakres wydatków? Niektóre banki będą blokować transakcje ze względów bezpieczeństwa.
  • > Czy Twój bank wydający ma specjalne zasady dotyczące zakupów elektronicznych lub internetowych?

Aby ponowić próbę odrzucenia płatności:

  1. Przejdź do Twoich zamówień .
  2. Wykonaj jedną z następujących czynności:
  • > Spróbuj ponownie, korzystając z innej metody płatności, w następujący sposób:
  • - Wybierz Zmień metodę płatności obok zamówienia, które chcesz zmodyfikować.
  • - Wybierz inną metodę płatności ze swojego konta lub podaj nowy numer karty i wybierz Potwierdź .
  • - Wybierz opcję Ponów próbę płatności obok zamówienia.
  • > Spróbuj ponownie, używając bieżącej metody płatności, wybierając opcję Ponów metodę płatności obok zamówienia.

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.