Pomoc & Obsługa klienta

Płatności - FAQ

Tutaj poznasz odpowiedzi na pytania dotyczące płatności

Jak mogę dowiedzieć się, ile otrzymam zapłaty?


Możesz dowiedzieć się, ile i kiedy otrzymasz zapłatę z raportu Płatności .

Dowiedz się więcej, odwiedzając Podsumowanie płatności .



Jakie opłaty zostaną naliczone za sprzedaż na Medshop?


Opłaty pobierane z Twojego konta będą zależeć od tego, czy masz plan sprzedaży B2C: One a planami B2B : Pro, Esential i Premium, który można znaleźć w sekcji Moje usługi .

Dowiedz się więcej, odwiedzając stronę Sprzedaż w harmonogramie opłat Medshop



Co to jest saldo niedostępne?


Niedostępne saldo to kwota pieniędzy, która jest zarezerwowana, aby upewnić się, że masz wystarczające środki na realizację wszelkich roszczeń lub obciążeń zwrotnych.

Dowiedz się więcej



Dlaczego naliczana jest opłata abonamentowa?


Jeśli masz plan sprzedaży profesjonalnej, zostanie naliczona miesięczna opłata subskrypcyjna.

Dowiedz się więcej



Czym jest Indywidualny plan sprzedaży?


Indywidualny plan sprzedaży to plan płatności zgodnie z rzeczywistym użyciem, który zapewnia dostęp do podstawowego zestawu narzędzi do wystawiania ofert i zarządzania zamówieniami

Dowiedz się więcej



Jaka jest różnica między planem B2C: One a planami B2B : Pro, Esential i Premium ?


B2C Plan.One sprzedaży oferuje podstawowe funkcje sprzedaży dotyczace jednego domyślnego kraju przypisanego do Vendora, podczas gdy plany B2B sprzedaży zapewnia solidny zestaw narzędzi i funkcji do sprzedaży na Medshop na wszystkich rynkach.

Dowiedz się więcej, odwiedzając stronę Porównanie planów sprzedaży .

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.