Medshop.ONE i większość sprzedawców na Medshop.ONE oferuje zwroty produktów w ciągu 14-30 dni od otrzymania przesyłki .
Uwaga: Chcesz zwrócić przedmiot? Udaj się do centrum zwrotów
Polityka zwrotów Medshop.one
Przedmioty wysyłane z Medshop.one, w tym Medshop.one Warehouse, w większości przypadków można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Z niektórymi produktami są związane inne zasady lub wymagania.
Globalne zasady dotyczące zwrotów w sklepie Medshop
Po zwróceniu produktu może minąć do 25 dni, zanim produkt do nas dotrze. Gdy produkt dotrze do naszego centrum realizacji, przetworzenie zwrotu zajmuje 7 dni roboczych i 3-5 dni roboczych, zanim kwota zwrotu pojawi się na Twoim koncie.
Twoja etykieta zwrotna będzie wymagać od Ciebie zwrotu przedmiotu na własny koszt. Medshop automatycznie zwróci do 25 EURO za koszty przesyłki zwrotnej po otrzymaniu przedmiotu. Jeśli koszty przesyłki zwrotnej przekraczają 25 EURO, możesz skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta, aby zażądać zwrotu pozostałych kosztów wysyłki. Jeśli zwrócisz wadliwy,uszkodzony lub nieprawidłowy przedmiot, po przetworzeniu zwrotu otrzymasz zwrot pełnego kosztu wysyłki, a także depozytu za opłaty importowe.
Zasady dotyczące zwrotów sprzedającego
Kiedy zamawiasz od sprzedawcy, który realizuje i wysyła swoje własne zapasy (zwany także sprzedawcą będącym stroną trzecią), Twój zwrot jest odsyłany do sprzedawcy zamiast do Medshop.ONE. Podczas gdy większość sprzedawców oferuje zasady zwrotów równoważne z zasadami Medshop.One, niektóre zasady dotyczące zwrotów mogą się różnić. Przed zakupem przedmiotu możesz wyświetlić zasady zwrotów sprzedającego, przeglądając sekcję Zasady dotyczące zwrotów i zwrotów kosztów na stronie profilu sprzedawcy. Aby wyświetlić zasady sprzedawcy dotyczące zwrotów, po złożeniu zamówienia możesz wybrać zamówienie w Centrum zwrotów .
Sprzedawcy zewnętrzni muszą albo podać adres zwrotny, lub dostarczyć opłaconą z góry etykietę zwrotną, albo zaoferować pełny zwrot pieniędzy bez żądania zwrotu przedmiotu. Jeśli sprzedawca nie oferuje tych metod zwrotu przedmiotów, możesz złożyć reklamację w ramach Gwarancji A-Z, aby uzyskać pomoc dotyczącą zwrotu.
Jeśli wysyłasz przedmiot w swoim kraju, a wartość zamówienia wynosi 100 EURO lub więcej, ubezpiecz przesyłkę do wartości towaru i wyślij zwrot z podpisaną usługą kurierską. Przedmioty o wartości powyżej 25 EURO należy zwrócić sprzedającemu za pomocą usługi śledzenia przesyłki. W przypadku przedmiotów poniżej 25 EURO sugerujemy usługę potwierdzenia dostawy. Jeśli paczka nie dotrze i nie skorzystasz z możliwości śledzenia przesyłki lub jeśli odmówisz przyjęcia przesyłki jako metody zwrotu, możemy nie być w stanie objąć Cię Gwarancją A-Z.
Uwaga: jeśli aukcja sprzedającego kwalifikuje się do wysyłki ONE., będzie podlegać tym samym zasadom zwrotów, co przedmioty wysylane przez Medshop, które są opisane na tej stronie.
Materace
Możesz zażądać zwrotu lub zwrotu pieniędzy z dowolnego powodu w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
Przyjmujemy zwrot nieotwartych materacy w oryginalnym opakowaniu.
Materace rozpakowane, rozwinięte i pełnowymiarowe nie podlegają zwrotowi, ale kwalifikują się do zwrotu pieniędzy.( jeżeli otrzymaleś np. rozpakowany, rozwinięty, uszodzony) Skontaktuj się bezpośrednio z producentem, aby uzyskać informacje dotyczące rejestracji produktu i gwarancji.
Meble medyczne
Meble podlegają zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.*
Jeśli przedmiot jest uszkodzony lub wadliwy, Medshop pomoże rozwiązać problem lub zapewni bezpłatny zwrot lub wymianę.
Skontaktuj się bezpośrednio z producentem w celu rejestracji produktu i informacji związanych z gwarancją.
*nie dotyczy to mebli realizowanych pod zamówienie, ( jeżeli mebel musi zostać wyprodukowany pod zamówienie klienta, np. okres dostawy wynosi więcej niż 7 dni )
Materiały jednorazowe
Wszystkie materiały medyczne jednorazowego użytku, nie podlegają zwrotom.
Sprzęt medyczny
Nie podlega zwrotom, klient przejmuje odpowiedzialnośc za produkt w momencie otrzymania. Zwrot możliwy tylko w przypadku uzyskania zgody producenta/dystrybutora., Klient musi liczyć się z pokryciem kosztów sprawdzenia urządzenia, potwierdzające brak ingerencji w urządzenie i uszkodzenia, ponowne wydanie dokumentów i karty gwarancyjnej aby był możliwy do ponownej odsprzedaży. Ze względu na specyfike urządzeń medycznych, kalibracje, wydanie dokumentów, produkt musi zostać ponownie sprawdzony i dopuszczony do sprzedaży.
Przyjmujemy zwrot nieotwartych produktów w oryginalnym opakowaniu takich jak drobny sprzęt medyczny do użytku domowego, np. ciśnieniomierze, termometry, inhalatory - mogą zostać zwrócone bez podania przyczyny do 14 dni.
Aparatura medyczna
Nie podlega zwrotom, klient przejmuje odpowiedzialnośc za produkt w momencie otrzymania. Zwrot możliwy tylko w przypadku uzyskania zgody producenta/dystrybutora., Klient musi liczyć się z pokryciem kosztów sprawdzenia urządzenia, potwierdzające brak ingerencji w urządzenie i uszkodzenia, ponowne wydanie dokumentów i karty gwarancyjnej aby był możliwy do ponownej odsprzedaży. Ze względu na specyfike urządzeń medycznych, kalibracje, wydanie dokumentów, produkt musi zostać ponownie sprawdzony i dopuszczony do sprzedaży.
Kategoria NAUKA
Modele anatomiczne , Produkty wykonywane ręcznie są realizowane na zamówienie klienta są bez możliwości zwrotu.
Fantomy medyczne, Produkty wykonywane ręcznie są realizowane na zamówienie klienta są bez możliwości zwrotu.
Plansze anatomiczne podglegają zwrotom bez podania przyczyn do 14 dni od momentu otrzymania produktu.
Dział CHEMIA i FIZYKA, - dotyczy to w szczególności urządzeń elektrycznych, to produkty wykonywane ręcznie , realizowane na zamówienie klienta, bez możliwości zwrotu, Czas realizacji czesto przekraczający 30 dni*.
Uwaga: *Czas realizacji produktów przekraczających 30 dni, często dotyczy produktów wykonywanych ręcznie. Maksymalny czas realizacji niektórych produktów z działu nauka, ze względu na ręczne wykonywanie produktów, może zajać od 6 do 24 miesięcy, w zależności od trudnośi wykonania produktu i dostępności materiałów/podzespołów. Dotyczy to zwłaszcza urządzeń eletronicznych, fantomów i modeli anatomicznych przekraczające kwote 500 EURO. W zależności od ilości zamówień, czas realizacji może się wydłużyć.
Kategoria Biologia, wszystkie modele nie realizowane pod zamówienie podglegają zwrotom bez podania przyczyn do 14 dni od momentu otrzymania produktu.
Nie dotyczy Świeżch kwiatów i owdów. Żywe rośliny domowe lub owady nie podlegają zwrotowi do Medshop, ale mogą podlegać zwroty kwoty. (np. dostarczone nieświeże, połamane )
Telewizory
Telewizory podlegają zwrotowi z dowolnego powodu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Telewizory muszą być zwracane w nowym stanie, w oryginalnym opakowaniu, a wszystkie dane osobowe muszą zostać usunięte poprzez przywrócenie ustawień fabrycznych.
Jeśli przedmiot jest uszkodzony lub wadliwy, Medshop zapewni bezpłatny zwrot lub wymianę.
Skontaktuj się bezpośrednio z producentem w celu rejestracji produktu i informacji związanych z gwarancją.
Obowiązki i świadomość Klienta
Klient przed dokonaniem zakupu musi przemyśleć swój zakup.
Klient musi mieć świadomość że produkty medyczne to w większości produkty specialistycze, ratujące zdrowie i życie ludzi , które nie są powszechnego użycia ( czyt. żelazko , telewizor ) dlatego producent lub dystrybutor może odmówić zwrotu. Nie dotyczy to jednak sytuacji jeżeli produkt jest uszkodzony.
Produkty medyczne przechodzą wieloetapową kontrole jakości , w tym przed spakowaniem i wysłaniem do klienta. Niedopuszczone jest wysłanie wadliwego produktu. Istniej ryzko że produkt mógł zostać uszkodzony podczas transportu do Ciebie. Pamiętaj, jako klient który dokonuje odbioru zamówienia, masz obowiązek sprawdzić zawartość paczki, a wszystkie uwagi dotyczące uszkodzenia opakowania po oględzinach, natychmiast należy zgłosić przy kurierze, spisać protokół i sporządzić dokumentacje cyfrową - zdjęcia lub video z widoczną datą rejestracji.
Klient musi mieć świadomośc że produkty medyczne to produkty za użycie które bierze odpowiedzialnośc zamawiający, używający, sprzedawca i producent.
Klient musi mieć świadomość że produkty medyczne służa ratowaniu ludzi, które są zgłaszane do urzędu i podlegają kontroli.
Klient musi się liczyć z brakiem możliwości zwrotu produktu medycznego ( np. jeżeli się rozmyśli , jeżeli błędnie zakupił towar do placówki, lub jeżeli nie wykonane zostały pełne badania pacjenta ) ponieważ cześto są to zamówienia realizowane pod klienta, sprowadzane, zarazerwowane lub produkowane pod zamówienie klienta.