Pomoc & Obsługa klienta

Anuluj zwrot

Jeśli chcesz zmienić żądanie zwrotu lub nie chcesz już zwracać przedmiotu, możesz anulować zwrot.

Jeśli poprosiłeś o wymianę lub wymianę, lub jeśli otrzymałeś już zwrot pieniędzy, nie będziesz w stanie anulować zwrotu, wykonując następujące czynności. Możesz anulować zamówienie na wymianę lub wymianę, odwiedzając stronę Twoje zamówienia .

Aby anulować zwrot:

1. Udaj się do centrum zwrotów .
2. Wybierz Zarządzaj zwrotami .
3. Wybierz Anuluj ten zwrot .
4. Pojawi się pole tekstowe potwierdzające, że chcesz anulować zwrot, wybierz Anuluj ten zwrot .

Będziesz mieć możliwość utworzenia nowego zwrotu po anulowaniu istniejącego zwrotu.

Jeśli poprosiłeś o odbiór zwrotu, możesz zignorować próby odbioru lub skontaktować się
z przewoźnikiem w celu anulowania odbioru.

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.