Pomoc & Obsługa klienta

Odblokowanie lub wyrejestrowanie urządzenia w celu wymiany

W zależności od urządzenia , przed wysłaniem nam swojej wymiany musisz odblokować lub wyrejestrować swoje urządzenie z dowolnych usług w chmurze.

Aby uzyskać instrukcje dotyczące urządzeń Medshop, przejdź do Wyrejestruj urządzenie .

Aby uzyskać instrukcje dotyczące urządzeń innych producentów, przejdź do:

Android
Apple
Arlo
Blink
Fitbit
Garmin
Google Nest
Ring
Samsung

pozostałe: Huawai , realme , Oppo,


Jeśli na tej stronie nie znajdziesz instrukcji dla marki swojego urządzenia, zapoznaj się ze szczegółami w witrynie internetowej producenta.

Uwaga: upewnij się, że (i) wykonałeś reset do ustawień fabrycznych w celu usunięcia wszelkich osobistych treści z odpowiedniego urządzenia oraz (ii) przed wysyłką utworzono kopię zapasową i usunąłeś wszystkie dane osobowe na urządzeniu. Usuwamy wszelkie dane pozostałe na zaakceptowanych przedmiotach. Jeśli zostawisz kartę SIM lub podobny nośnik danych w urządzeniu, zniszczymy je po zaakceptowaniu przedmiotu.

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.