Pomoc & Obsługa klienta

Symulatory, gry wideo, konsole i akcesoria Kryteria stanu

Podczas procesu wymiany należy odpowiedzieć na pytania dotyczące stanu symulatora wideo, gry wideo, konsoli i/lub akcesoriów. Opisy warunków określają minimalne kryteria warunków, które są akceptowane w handlu.

Międzynarodowe kryteria dużych i małych sprzedawców.

Zanim przejdziemy do wyjaśnień : Jeśli myślałeś o wymianie , zastanów się czy chciałbyś sam otrzymać rozpakowany produkt, który nie jest już fabrycznie nowy, który musi przejść weryfikacje przez autoryzowany serwis. Naszym głownym zadaniem jest dostarczanie nowych produktów i w 100% satysfakcja użytkownika.

Upewnij się, że sprawdziłeś tytuł produktu, platformę (Xbox, PS4 itp.) i dokładnie poszukaj wersji specjalnych. Przedmiot, który chcesz wymienić, musi odpowiadać temu, co jest wyświetlane na stronie internetowej.

Aby akcesoria mogły być dopuszczone do handlu, muszą spełniać co najmniej następujące wytyczne:

Działa doskonale - bez najmniej uwagi
Brak pęknięć i poważnych uszkodzeń, rys
Konsole muszą spełniać co najmniej następujące wytyczne, aby mogły zostać zaakceptowane w handlu:

Działa doskonale -bez najmniej uwagi
Brak pęknięć i poważnych uszkodzeń
W zestawie akcesoria (sterowniki, kable)
Pakiety muszą zawierać gry i akcesoria
Symulatory i Gry muszą spełniać co najmniej następujące wytyczne, aby mogły zostać zaakceptowane do handlu:

Uwzględnij wszystkie dyski/kasety
Gra gra doskonale - Symulator działą doskonale
Brak pęknięć i zadrapań

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.