Pomoc & Obsługa klienta

Wyślij swoją wymianę

Wydrukuj etykietę wysyłkową z wiadomości e-mail z potwierdzeniem lub z konta Wymiany i wyślij przedmiot w terminie określonym na etykiecie wysyłkowej/wiadomości email. ( w zależności od kraju i dostawcy )

Aby wysłać swoją wymianę:

  1. Przejdź do swojego konta Wymiany .
  2. Znajdź swoje zlecenie wymiany.
  3. Wybierz opcję Wydrukuj ponownie etykietę wysyłkową .
    Uwaga: Aby wydrukować więcej niż jedną etykietę, wybierz Potrzebujesz kolejnej etykiety wysyłkowej? i Dodaj etykietę . Wybierz opcję Drukuj etykietę wysyłkową dla żądanej kwoty.
  4. Wydrukuj etykietę i list przewozowy.
  5. Umieść list przewozowy w pudełku.
  6. Dołącz etykietę zwrotną do pudełka.
  7. Wyślij przedmiot wymiany na adres podany na etykiecie wysyłkowej.

Notatka:
Każda etykieta wysyłkowa i list przewozowy są unikalne dla określonego przedmiotu wymiany. Wysyłaj tylko przedmiot powiązany z tą etykietą i kuponem.
Jeśli wymiany nie dotrą w terminie określonym w Warunkach wymiany Medshop , automatycznie anulujemy wymianę. Możesz ponownie przesłać kwalifikujące się zlecenia wymiany.

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.