Ogólne warunki
W zależnośći od kraju każde zlecenie wymiany może sie różnić, od pozostałych krajów usługi , dodatkowo wymiana jest ograniczona do maksymalnej wartości kwoty, ( naprzykłąd dla USA jest to 1800 USD). Dla przykładu dla obywateli USA , Jeśli chcesz wymienić przedmioty o wartości większej niż 1800 USD, musisz złożyć wiele zleceń wymiany.
Przedmioty zgłaszane do wymiany za pośrednictwem Programu muszą być znajdować się w krajach w któych jest dostępna usługa, a adres fizyczny musi znajdować się faktycznie w tym kraju wymiany. Produkty wysyłane spoza innych krajów w których nie został zakupiony /wysłany produkt mogą nie być przyjmowane ani zwracane.
Przed wysłaniem urządzenia należy odblokować lub wyrejestrować wszelkie urządzenia zgłoszone do wymiany z usług w chmurze. Aby uzyskać instrukcje dotyczące odblokowania lub wyrejestrowania urządzenia, odwiedź stronę Odblokowywanie lub wyrejestrowywanie urządzenia w celu wymiany .
Przed wysyłką musisz wykonać kopię zapasową wszystkich danych osobowych na urządzeniu. Ponosisz wyłączną odpowiedzialność za usunięcie wszystkich danych, w tym danych poufnych i osobistych, z urządzenia przed wysyłką. Medshop nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek utracone pliki lub dane. W przypadku wykrycia nośnika danych w urządzeniu (mini dysk, karty SIM lub podobnego) zostaje ono zniszczone w momencie przyjęcia przedmiotu.
Płatności i warunki
Akceptowane przez nas przedmioty zostaną zakupione od Ciebie, a za produkty otrzymasz płatność kartą podarunkową Medshop.One wydaną na wartość wymiany (z zastrzeżeniem korekty, jak opisano poniżej w Obniżeniach, wymianie sekcje dotyczące wartości i płatności natychmiastowych). Karty podarunkowe Medshop.One podlegają Warunkom korzystania z kart podarunkowych Medshop.One . Karty upominkowe Medshop.One zostaną zdeponowane bezpośrednio na Twoim koncie Medshop.One. Użytkownik nie będzie uprawniony do żadnej innej płatności za przedmioty przesłane do wymiany za pomocą Programu. Nie otrzymasz żadnej płatności za przedmioty, które nie zostały odebrane przez Medshop (z zastrzeżeniem poniższych warunków płatności natychmiastowej).
Jeśli w momencie zakupu dowolnego urządzenia, które zgłaszasz do wymiany, zdecydowałeś się zapłacić za taki wymieniany przedmiot w ratach miesięcznych lub leasingu, wszelkie pozostałe płatności należy uiścić zgodnie z warunkami oferty płatności miesięcznych, niezależnie od tego, czy przedmiot jest akceptowany do wymiany.
W przypadku, gdy dokonasz wymiany i otrzymasz kredyt promocyjny na zakup nowego urządzenia, ta oferta może w niektórych ograniczonych przypadkach nie łączyć się z innymi ofertami. Przejdź do kasy z koszyka, aby potwierdzić, czy promocja została zastosowana.
Kredyt promocyjny
Niektóre zgłoszenia w ramach wymiany mogą kwalifikować się do ograniczonego czasowo kredytu promocyjnego na nowe kwalifikujące się urządzenie /produkt Medshop. Zobacz dodatkowe warunki w zależności od typu urządzenia: autoklaw, oprogramowanie i inne . Warunki programów wymiany w sklepach mogą się różnić; zobacz współpracownik sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Anulowanie
Zastrzegamy sobie prawo do anulowania wszelkich wymian według naszego wyłącznego uznania, w tym między innymi w przypadku osiągnięcia określonych limitów ilościowych. Jeśli anulujemy wymianę, którą już wysłałeś, zwrócimy Ci przedmiot bez dodatkowych kosztów. Możesz anulować zgłoszenie do wymiany w dowolnym momencie, dopóki nie otrzymamy przedmiotów do wymiany, odwiedzając Twoje konto wymiany . Nie otrzymasz żadnej płatności za anulowaną wymianę (z zastrzeżeniem warunków płatności natychmiastowych).
Zakończenie
Możemy zakończyć Twój udział w Programie w dowolnym momencie według naszego wyłącznego uznania, w tym bez ograniczeń, jeśli prześlesz do wymiany przedmioty, które nie spełniają określonych przez Ciebie kryteriów lub są podrobione lub skradzione. Możemy również zawiesić lub zakończyć Program w dowolnym momencie bez powiadomienia. Nasze zaniechanie nalegania na ścisłe przestrzeganie niniejszych Warunków programu lub egzekwowania od niego nie będzie stanowić zrzeczenia się któregokolwiek z naszych praw.
Kryteria i akceptacja
Przedmioty przesłane do wymiany za pomocą Programu podlegają naszej akceptacji i mogą być kupowane przez nas lub przez zewnętrznego sprzedawcę uczestniczącego w Programie. Zgłoszenia należy przesłać do nas w ciągu 45 dni od daty zainicjowania wymiany.
Przesyłane przez Ciebie produkty muszą spełniać kryteria stanu produktu, które można znaleźć na stronie wymiany Medshop , określone przez nas według naszego wyłącznego uznania, w przeciwnym razie takie produkty zostaną odrzucone. Niektóre sklepy mogą mieć dodatkowe wymagania, takie jak przedstawienie ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
Odrzucone przedmioty
Produkty niespełniające Kryteriów Stanu Produktu lub w inny sposób niedopuszczalne z któregokolwiek z wymienionych poniżej powodów zostaną odrzucone („ Pozycje odrzucone ”). Przyczyny odrzucenia i postęp śledzenia przesyłki zwrotnej można wyświetlić na swoim koncie wymiany . Nie otrzymasz żadnej płatności za Odrzucone Przedmioty, a takie przedmioty zostaną Ci zwrócone, z zastrzeżeniem następujących wyjątków:
- >Nie zwrócimy Ci następujących odrzuconych przedmiotów: Przedmioty niemożliwe do dostarczenia lub podrobione. Przedmioty niemożliwe do dostarczenia lub podrobione będziemy usuwać według naszego wyłącznego uznania.
- ›Przedmioty „niedoręczalne” to przedmioty odrzucone, które próbowaliśmy zwrócić użytkownikowi, ale zostały nam zwrócone przez przewoźnika jako niemożliwe do dostarczenia.
- ›Przedmioty „podrabiane” to przedmioty odrzucone, które dokładnie odpowiadają wersji wyświetlanej w witrynie Wymienianej witryny sklepowej, ale są podrobionymi reprodukcjami oryginałów.
- >Możemy, według naszego wyłącznego uznania, zutylizować lub zwrócić Państwu następujące Odrzucone Pozycje: Pozycje dodatkowe, Uszkodzone lub Niekompletne.
- ›Przedmioty „dodatkowe” to przedmioty odrzucone, które zostały przez nas otrzymane, ale nie znajdują się na liście wymiany.
- ›Przedmioty „uszkodzone” to przedmioty odrzucone, które dokładnie odpowiadają wersji wyświetlanej w sklepie podlegającym wymianie, ale nie są w akceptowalnym stanie, określonym przez nas według naszego wyłącznego uznania.
- ›Pozycje „niekompletne” to Odrzucone Pozycje, w których brakuje jakichkolwiek wymaganych komponentów, zgodnie z Kryteriami Stanu Produktu (takich jak określone akcesoria), które zostały dołączone do oryginalnego przedmiotu.
- >Możemy, według naszego wyłącznego uznania, pozbyć się, przyjąć lub zwrócić Nieprawidłowe przedmioty podlegające wymianie.
- ›„Nieprawidłowe” przedmioty to przedmioty odrzucone, które nie odpowiadają dokładnej wersji wyświetlanej w sklepie podlegającym wymianie.
- ›Jeśli Nieprawidłowy produkt kwalifikuje się do wymiany, możemy dostarczyć Ci Kartę Podarunkową Medshop.One na kwotę TIV za Nieprawidłowy produkt zamiast wyrzucić lub zwrócić Nieprawidłowy produkt (z zastrzeżeniem korekty jak określono w sekcji „Płatność natychmiastowa” poniżej).
- >Nie możemy zwrócić Ci produktów, jeśli liczba otrzymanych od Ciebie Produktów Odrzuconych osiągnie limit określony przez nas według naszego wyłącznego uznania.
Obniżki
Elementy o obniżonej jakości to elementy, które zostały ocenione w akceptowalnym stanie niższym niż określono podczas przesyłania. Jeśli przedmiot został obniżony do niższego stanu, który nadal kwalifikuje się do wymiany, a w momencie przesyłania zdecydowałeś się na otrzymanie niższego TIV zamiast zwrotu przedmiotu, otrzymasz witrynę Medshop.One Karta(y) podarunkowa(e) w wysokości TIV dla niższego stanu. Jeśli nie zdecydowałeś się na otrzymanie niższego TIV, zwrócimy Ci przedmioty o obniżonej jakości.
Wartość wymiany
Nie możemy potwierdzić wartości oddanej (TIV) przedmiotu, dopóki nie otrzymamy Twojej wymiany. Pomimo naszych najlepszych starań, niewielka liczba pozycji w naszym katalogu może zawierać niedokładne TIV. Jeśli prawidłowa wartość TIV przedmiotu jest niższa niż podana, możemy, według własnego uznania, skontaktować się z Tobą w celu uzyskania instrukcji dotyczących tego, czy chcesz przesłać rozliczenie we właściwym TIV, albo anulować rozliczenie i powiadomić Cię o tym takie anulowanie. Jeśli wymiana zostanie anulowana z powodu nieprawidłowego TIV, zwrócimy Ci przedmiot bez dodatkowych kosztów. Nie otrzymasz żadnej zapłaty za zwrócony przedmiot.
Natychmiastowa płatność
Płatność natychmiastowa może być oferowana w kwalifikujących się transakcjach. Jeśli Twoje zgłoszenie kwalifikuje się i zdecydujesz się wziąć udział w natychmiastowej płatności za przedmioty podlegające wymianie, otrzymasz kartę podarunkową Medshop.One na kwotę TIV w momencie zainicjowania wymiany. Aby kwalifikować się do Płatności Natychmiastowej, musisz mieszkać w Stanach Zjednoczonych, posiadać ważną kartę kredytową powiązaną z Twoim kontem Medshop.One, mieć historię płatności na Medshop.One i spełniać inne czynniki według naszego wyłącznego uznania (które mogą obejmować m.in. na przykład historia zamówień wymiany i wcześniejsze produkty zakupione na Medshop.One). Nie użyjemy raportu kredytowego w celu ustalenia, czy kwalifikujesz się do programu. Zastrzegamy sobie prawo do przerwania Płatności Natychmiastowej w dowolnym momencie.
Jeśli wybrałeś opcję Płatność natychmiastowa, a my dostarczyliśmy Ci Kartę Podarunkową Medshop.One na kwotę TIV, upoważniasz nas do unieważnienia Kart Podarunkowych Medshop.One i/lub jeśli całość lub część Używana jest karta podarunkowa Medshop.One, obciąż swoją metodę płatności pełną kwotą karty podarunkowej Medshop.One, jeśli:
anulujesz żądanie wymiany;
wymiana(-e) nie została/została odebrana w terminie określonym w otrzymanej wiadomości e-mail z potwierdzeniem wymiany i podanym na koncie wymiany ;
przedmiot(y) wymieniany(e) jest(ją) przedmiotem(ami) odrzuconym; lub
wymieniany przedmiot jest przedmiotem o obniżonej jakości i niższym TIV, a w momencie przesyłania zdecydowałeś się na otrzymanie niższego TIV zamiast zwrotu przedmiotu.
Jeśli wybrałeś opcję Płatność natychmiastowa i otrzymałeś kredyt promocyjny na zakup nowego urządzenia Medshop oraz (i) anulujesz wymianę, (ii) Twoja wymiana nie zostanie odebrana w terminie określonym w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wymiany otrzymujesz i jak pokazano na Twoim koncie wymiany lub (iii) Twoja wymiana jest przedmiotem odrzuconym, a następnie upoważniasz nas do obciążenia Twojej metody płatności kwotą wykorzystanego kredytu promocyjnego.
Nie ponosimy odpowiedzialności za żadne opłaty, odsetki ani inne opłaty poniesione w wyniku obciążenia przez Medshop metody płatności użytkownika za kartę podarunkową Medshop.One lub kwotę kredytu promocyjnego.
W przypadku, gdy Twoja metoda płatności musi zostać obciążona, ale transakcja nie może zostać pomyślnie zakończona, zastrzegamy sobie prawo do skorzystania z wszelkich dostępnych środków zaradczych.
Możemy ograniczyć lub ograniczyć liczbę i ilość wymian za pomocą płatności natychmiastowych, które możesz dokonać według naszego wyłącznego uznania.
Zmiany terminów
Możemy według własnego uznania zmienić niniejsze Warunki Programu, Warunki Użytkowania Medshop.One i Informacje o Ochronie Prywatności lub dowolny aspekt Programu w dowolnym momencie bez powiadomienia. Jeśli jakakolwiek zmiana niniejszych warunków zostanie uznana za nieważną, nieważną lub z jakiegokolwiek powodu niewykonalną, zmiana ta jest możliwa do oddzielenia i nie wpływa na ważność i wykonalność pozostałych zmian lub warunków. Dalsze uczestnictwo w Programie po wejściu w życie jakichkolwiek zmian oznacza akceptację warunków.
Tytuł prawny i ryzyko utraty
Oświadczasz i gwarantujesz, że masz prawo do sprzedaży wszystkich przedmiotów, które przesyłasz do wymiany za pomocą Programu, że przedmioty te nie są podrobione ani skradzione, a przesłane przez Ciebie przedmioty są w pełni zgodne z Warunkami Programu. Możemy użyć bazy danych skradzionych towarów, aby ustalić, czy zgłoszone przedmioty zostały kiedykolwiek zgłoszone jako skradzione. Medshop nie przejmuje tytułu ani nie przyjmuje ryzyka utraty przedmiotów zgłoszonych do wymiany, chyba że otrzymamy i zaakceptujemy takie przedmioty.
Eskalacja problemu - Sprzeczanie się
Wszelkie spory lub roszczenia wynikające z Warunków Programu lub Programu lub z nimi związane podlegają rozstrzygnięciu sporów, obowiązującemu prawu, zrzeczeniu się roszczeń zbiorowych, zrzeczeniu się gwarancji, ograniczeniu odpowiedzialności i wszystkim innym warunkom w Warunkach korzystania z serwisu Medshop.One .
Wyłączenie gwarancji i ograniczenie odpowiedzialności
NIE OGRANICZAJĄC WYŁĄCZENIA GWARANCJI I OGRANICZENIA WARUNKÓW ODPOWIEDZIALNOŚCI W WARUNKACH KORZYSTANIA Z Medshop.One , NASZA CAŁKOWITA ODPOWIEDZIALNOŚĆ, CZY UMOWNA, GWARANCYJNA, CZYNOWA (W TYM ZANIEDBANIA) LUB W INNYM PRZYPADKU NIE PRZEKROCZY WARTOŚCI HANDLOWEJ. NINIEJSZE OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI BĘDZIE ZASTOSOWANE W NAJSZERSZYM ZAKRESIE DOZWOLONYM PRZEZ PRAWO I BĘDZIE PRZEŻYWAĆ ANULOWANIE LUB ZAKOŃCZENIE WSZELKICH ZGŁOSZEŃ DOTYCZĄCYCH HANDLOWYCH.