Pomoc & Obsługa klienta

Proces odszkodowań Shield AZ za szkody majątkowe i obrażenia ciała

Proces reklamacyjny Shield AZ dotyczący szkód majątkowych i obrażeń ciała wspiera klientów w rzadkich przypadkach, gdy wadliwy produkt sprzedawany za pośrednictwem Medshop.One powoduje uszkodzenie mienia lub obrażenia ciała – w tym produkty sprzedawane przez Medshop lub przez jedną z naszych osób trzecich partnerów sprzedających.

Aby zażądać odszkodowania za uszkodzenie mienia lub obrażenia ciała, które Twoim zdaniem zostały spowodowane przez wadliwy produkt zakupiony w Medshop, skontaktuj się z nami , a pomożemy Ci zgłosić incydent dotyczący bezpieczeństwa. Otrzymasz od nas prośbę o przesłanie dowodów potwierdzających Twoje roszczenie do bezpiecznego portalu, a Medshop lub nasz administrator zewnętrzny skontaktuje się z Tobą w ciągu kilku dni. Będziemy współpracować z Tobą bezpośrednio lub za pośrednictwem naszego zewnętrznego administratora ds. roszczeń, aby zbierać informacje, badać roszczenie i starać się ułatwić rozwiązanie z Tobą, a w razie potrzeby z naszym partnerem handlowym i jego ubezpieczycielami.

Jeśli zdecydujesz się ubiegać o odszkodowanie w ramach procesu reklamacyjnego Shield AZ, musisz to zrobić w ciągu 90 dni od wystąpienia incydentu. Zastrzegamy sobie prawo do ustalenia kwoty, jeśli taka istnieje, aby zaoferować rozwiązanie Twojego roszczenia, i możemy odrzucić roszczenia, które naszym zdaniem są bezpodstawne, niepoważne lub obraźliwe, lub roszczenia, które nie są objęte Roszczeniami Shield AZ Proces.

Uwaga: Aby uzyskać informacje na temat naszej Gwarancji Shield AZ na terminową dostawę i stan produktów sprzedawanych i spełnianych przez sprzedawcę zewnętrznego, zobacz Gwarancja Shield AZ .
Wszystkie roszczenia podlegają Warunkom procesu składania roszczeń Shield AZ .

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.