Pomoc & Obsługa klienta

Gwarancja Shield AZ

Gwarancja Shield chroni Cię, gdy kupujesz przedmioty sprzedane i zrealizowane przez sprzedawcę zewnętrznego. Obejmuje zarówno terminową dostawę, jak i stan Twoich przedmiotów. Jeśli nie jesteś zadowolony z któregokolwiek z nich i nie możesz rozwiązać problemu bezpośrednio ze sprzedawcą, możesz zgłosić roszczenie bezpośrednio do Medshop, a nasz zespół zadecyduje, czy kwalifikujesz się do zwrotu pieniędzy.

Możesz ubiegać się o zwrot środków w ramach gwarancji Shield w następujących przypadkach:

  • Twój przedmiot nie dotarł trzy dni po ostatniej szacowanej dacie dostawy.
  • Twój produkt nie dotarł, ale śledzenie wskazuje, że został dostarczony.
  • Otrzymany przedmiot był uszkodzony, wadliwy, istotnie inny lub zmieniłeś zdanie i zwróciłeś go zgodnie z naszymi zasadami dotyczącymi zwrotów . Jeśli jednak nie otrzymałeś zwrotu lub zwrócona kwota była nieprawidłowa. Musisz wykonać następujące czynności:
    • Poproś o zwrot w okresie zwrotu oferowanym w naszych zasadach zwrotów (lub przed końcem przedłużonego okresu zwrotu w przypadku zamówień złożonych w okresie świątecznym).
    • Zwróć przedmiot ze śledzoną wysyłką. Twój zwrot musi być ostemplowany w ciągu 14 dni od uzgodnienia zwrotu ze sprzedawcą.

Kwota zwrotu, do której jesteś uprawniony, znajduje się poniżej.

Powód do zwrotu

Koszt produktu

Oryginalny koszt wysyłki

Koszt wysyłki zwrotnej

Przedmiot był uszkodzony, wadliwy lub zasadniczo różni się od zamówionego

TAK

TAK

TAK

Każdy inny powód (opłaty za uzupełnienie zapasów mogą zostać odjęte od całkowitego zwrotu)

TAK

TAK

TAK

Każdy inny powód (jeśli odzież, buty, biżuteria i zegarki)

TAK

TAK

TAK (jeśli jest to zgodne z zasadami zwrotów dotyczącymi bezpłatnych zwrotów artykułów modowych )

  • Sprzedający zgodził się dokonać zwrotu pieniędzy lub wymienić przedmiot, ale nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, zwrócona kwota była nieprawidłowa lub przedmiot zastępczy nie został wysłany.
  • Nie byłeś zadowolony z jakości kwalifikujących się usług świadczonych przez zewnętrznego sprzedawcę.
  • Chciałeś zwrócić przedmiot kupiony od sprzedawcy, ale wystąpiła jedna z następujących sytuacji:
    • Sprzedawca nie podał adresu zwrotnego w swoim kraju
    • Sprzedawca nie dostarczył przedpłaconej etykiety zwrotnej.
    • Sprzedający nie zaoferował pełnego zwrotu pieniędzy za przedmiot bez żądania zwrotu przedmiotu.
  • Zostałeś obciążony dodatkową opłatą (np. przez organy celne za wysyłkę międzynarodową) oprócz ceny zakupu i wszelkich poniesionych kosztów wysyłki, a sprzedawca nie pokrył tych kosztów.
  • Na zgłoszenie roszczenia czekałeś nie dłużej niż 90 dni od szacowanej daty dostawy.

Uwaga:

  • Możemy poprosić Cię, abyś najpierw skontaktował się ze sprzedawcą i poczekał do 48 godzin, aby umożliwić mu odpowiedź i zaproponowanie rozwiązania, zanim będziesz mógł poprosić o zwrot środków w ramach gwarancji Shield AZ bezpośrednio od Medshop. Aby sprawdzić, czy się kwalifikujesz, przejdź do strony Poproś o zwrot środków w ramach gwarancji Shield AZ .
  • Masz 90 dni po maksymalnej szacowanej dacie dostawy, aby zażądać zwrotu pieniędzy w ramach gwarancji Shield AZ.
  • Jeśli zażądasz zwrotu lub obciążenia zwrotnego od dostawcy usług płatniczych (np. banku lub wystawcy karty kredytowej), nie kwalifikujesz się do zwrotu w ramach gwarancji Medshop Shield AZ.
  • Gwarancja Shield AZ nie obejmuje produktów cyfrowych, usług, instrumentów z przedpłaconą wartością ani zakupów spot.
  • Gwarancja Shield AZ obejmująca terminową dostawę i stan Twoich przedmiotów ma zastosowanie tylko wtedy, gdy kupujesz przedmioty sprzedane i spełnione przez zewnętrznego sprzedawcę. W przypadku przedmiotów sprzedawanych przez Medshop Global Store i przedmiotów z Marketplace dostarczanych za pomocą Prime, skontaktuj się z nami . W przypadku przedmiotów kupionych w witrynach innych firm za pomocą usługi Medshop Pay przejdź do pomocy Medshop Pay .
  • W przypadku roszczeń gwarancyjnych Shield AZ obejmujących szkody majątkowe lub obrażenia ciała spowodowane wadliwym produktem sprzedanym w naszym sklepie, zobacz Roszczenia z tytułu Gwarancji Shield AZ dotyczące szkód majątkowych i obrażeń ciała

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.