Pomoc & Obsługa klienta

Zasady i warunki procesu reklamacyjnego Shield AZ

Ostatnia aktualizacja 30 czerwca 2018

Zgłaszając roszczenie o odszkodowanie za uszkodzenie mienia lub obrażenia ciała w ramach Procesu Roszczeń Shield AZ, zgadzasz się na następujące Warunki. Przeczytaj je uważnie.

  1. Jako udogodnienie dla Ciebie (naszych klientów) Medshop oferuje szybki i skuteczny proces rozwiązywania wniosków o odszkodowanie za obrażenia ciała i szkody majątkowe spowodowane wadliwymi produktami zakupionymi za pośrednictwem Medshop.One („Proces reklamacyjny Shield AZ” lub „Proces”). Proces nie jest ubezpieczeniem ani gwarancją i nie zastępuje żadnego obowiązującego ubezpieczenia lub gwarancji, które mogą być dla Ciebie dostępne. Proces nie gwarantuje zapłaty jakiejkolwiek kwoty, a Medshop zastrzega sobie prawo do odrzucenia każdego wniosku złożonego w ramach tego procesu. Oferując ten Proces, nie zrzekamy się żadnych innych praw ani nie przyjmujemy żadnych innych zobowiązań niż te wyraźnie określone w niniejszych warunkach.
  2. Proces reklamacyjny Shield AZ dotyczy tylko fizycznych produktów zakupionych za pośrednictwem Medshop.One, niezależnie od tego, kto sprzedaje te produkty. Nie obejmuje artykułów cyfrowych, płatności za usługi, instrumentów z przedpłaconą wartością ani produktów sprzedawanych za pośrednictwem innych sklepów przez strony, które w inny sposób mogłyby być powiązane z Medshop.
  3. Wszelkie oferty odszkodowania składane w ramach procesu reklamacyjnego Shield AZ będą ograniczone do (a) ceny zakupu produktu; oraz (b) odszkodowanie  [wysokości kwoty jest uzależnione od twojego kraju , ustalonych warunków i praw w nim panujących, jednak nie większa niż 100 krotność x płacy minimalnej w twoim kraju] z tytułu kosztów leczenia, utraconych zarobków i szkód majątkowych spowodowanych w pobliżu wadliwego produktu. Medshop nie zaoferuje rekompensaty za szkody nieekonomiczne, straty biznesowe, szkody wynikowe i przypadkowe, honoraria adwokackie, odszkodowania za straty moralne lub inne straty.
  4. Nie jesteś zobowiązany do zgłaszania roszczeń w ramach procesu reklamacyjnego Shield AZ. Jeśli zdecydujesz się złożyć roszczenie w ramach procesu reklamacyjnego Shield AZ, musisz to zrobić w ciągu 90 dni od zdarzenia, które spowodowało Twoje roszczenie. Jeśli zdecydujesz się nie składać roszczenia lub nie dotrzymać tego terminu, ani Ty, ani Medshop nie zrzekasz się żadnych praw ani środków obrony związanych z roszczeniami, które możesz mieć.
  5. Jeśli złożysz roszczenie w ramach Procesu Roszczeń Shield AZ, zgadzasz się, że nie będziesz wnosić roszczenia na forum alternatywnym (takim jak sąd lub arbitraż), dopóki nie będziemy mieli możliwości powiadomienia Cię o decyzji w sprawie Twojego roszczenia. Roszczenia złożone w ramach procesu reklamacyjnego Shield AZ są zwykle rozwiązywane w ciągu 90 dni. Możesz wycofać roszczenie złożone w ramach tego procesu w dowolnym momencie, powiadamiając nas o tym na piśmie, podając numer identyfikacyjny roszczenia, na adres Shield AZ w Panelu Medshop.One.
  6. Aby złożyć pełne roszczenie, podasz wystarczająco dużo informacji, aby umożliwić nam zbadanie Twojego roszczenia. Jeśli składasz wniosek o odszkodowanie za obrażenia ciała lub uszkodzenie mienia, będziesz musiał przedstawić dowody straty, takie jak dokumenty ubezpieczeniowe, zdjęcia, rachunki za naprawy, dokumenty płacowe lub rachunki medyczne. Możemy poprosić Cię o więcej informacji w celu dokończenia roszczenia. Zgłaszając roszczenie, upoważniasz nas lub naszych agentów do skontaktowania się z wszelkimi stronami trzecimi, które mogą mieć wiedzę o Twoim roszczeniu, w celu zapytania o Twoje roszczenie, w tym z Twoimi dostawcami usług medycznych, ubezpieczycielami lub jakimikolwiek świadkami zdarzenia. Upoważniasz nas również do udostępniania informacji o Twoim roszczeniu stronom niezbędnym do zbadania Twojego roszczenia, w tym sprzedającego, jego ubezpieczyciela i naszego ubezpieczyciela. Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak Medshop postępuje z Twoimi danymi osobowymi, zobacz nasze Informacja o prywatności .
  7. Medshop i jej agenci zastrzegają sobie prawo do określenia kwoty, jeśli taka istnieje, aby zaoferować ci próbę rozstrzygnięcia roszczenia złożonego w ramach procesu reklamacyjnego Shield AZ. Będziemy działać w dobrej wierze, aby zaoferować Ci godziwą rekompensatę. Możemy zaangażować sprzedającego w nasze ustalenia i możemy korzystać z niezależnych źródeł, takich jak harmonogramy branżowe ubezpieczeniowe. Możemy odrzucić twierdzenia, które naszym zdaniem są bezpodstawne, niepoważne lub obraźliwe. Możemy odrzucić roszczenia, jeśli nie odpowiesz na nasze prośby o informacje lub jeśli podane przez Ciebie informacje są niedokładne. Możemy odrzucić roszczenia, jeśli nie ma wystarczających dowodów na to, że produkt był wadliwy lub jeśli wada nie spowodowała reklamowanej przez klienta szkody. Możemy odrzucić roszczenia, które naszym zdaniem lepiej nadawałyby się do rozstrzygnięcia w sądzie. Jeśli odrzucimy roszczenie z jakiegokolwiek powodu, ani Ty, ani Medshop nie zrzeka się żadnych praw ani środków obrony związanych z roszczeniami, które możesz mieć.
  8. Nie jesteś zobowiązany do zaakceptowania naszej oferty w celu rozwiązania Twojego roszczenia, ale jeśli ją zaakceptujesz, zgadzasz się, że roszczenie zostało rozstrzygnięte i ostatecznie rozwiązane w odniesieniu do Medshop i sprzedawcy, który sprzedał Ci produkt. W zakresie dozwolonym przez prawo przeniesiesz również swoje roszczenie na nas, abyśmy mogli według naszego uznania dochodzić odzyskania z innych źródeł. Może być wymagane podpisanie formularza zwolnienia i cesji.
  9. Jeśli otrzymałeś lub masz otrzymać odszkodowanie z innego źródła, takiego jak sprzedawca lub producent, o którym zostałeś poinformowany, nie będziesz uprawniony do odzyskania w ramach procesu reklamacyjnego Shield AZ.
  10. Wszelkie roszczenia zgłaszane w ramach procesu reklamacyjnego Shield AZ będą podlegać Warunkom korzystania z serwisu Medshop, w tym wyborom prawa i postanowieniom dotyczącym rozstrzygania sporów. W przypadku konfliktu między Warunkami użytkowania Medshop a niniejszymi Warunkami, obowiązują Warunki.

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.