Pomoc & Obsługa klienta

Poproś o zwrot środków gwarancyjnych Shield AZ

Możesz poprosić o zwrot środków w ramach gwarancji Shield, jeśli wystąpi problem z zakupionym przez Ciebie przedmiotem, który został sprzedany i zrealizowany przez zewnętrznego sprzedawcę na Medshop.

Aby poprosić o zwrot pieniędzy:

  1. Przejdź do Twoich zamówień .
  2. Znajdź zamówienie.
  3. Wybierz Problem z zamówieniem .
  4. Wybierz swój problem z listy.
  5. Wybierz Poproś o zwrot pieniędzy .
  6. Wpisz swoje komentarze w polu tekstowym.
  7. Wybierz Prześlij .

Uwaga: rozpatrzenie próśb może nam zająć do 2 tygodni. Powiadomimy Cię o naszej decyzji, korzystając z adresu e-mail powiązanego z Twoim kontem. Aby wyświetlić stan swojej prośby:

  1. Przejdź do Twoich zamówień .
  2. Znajdź swoje zamówienie.
  3. Wybierz Problem z zamówieniem

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.