Pomoc & Obsługa klienta

Szybkie rozwiązania

Cena się nie zmienia: przewodnik rozwiązywania problemów

Zarządzanie produktami zapewnia dostęp do najważniejszych funkcji w Medshop Seller Central.

I. Potwierdź, że jednostka SKU jest aktywna

Jeśli jednostka SKU jest nieaktywna, nie zmieni ceny ani nie pojawi się w Automate Pricing.

  1. Wybierz Zapasy> Zarządzaj zapasami .
  2. Wprowadź SKU w pasku wyszukiwania i kliknij Szukaj .
  3. W obszarze Stan sprawdź, czy jednostka SKU jest wymieniona jako Aktywna .

Uwaga: Aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące nieaktywnych jednostek SKU w usłudze Automate Pricing, zobacz Często zadawane pytania dotyczące usługi Automate Pricing .

II. Sprawdź, czy cena została zmieniona ręcznie i ustawienie reguły dla SKU

Możesz kontynuować zmianę ceny lub wstrzymać zmianę ceny po ręcznej aktualizacji cen za pomocą plików danych, Zarządzaj zapasami lub oprogramowania do zmiany cen innej firmy.

Aby dowiedzieć się, czy Twoja jednostka SKU została wstrzymana z powodu ręcznej aktualizacji ceny:

  1. Wybierz Wycena Automatyzuj wycenę .
  2. Kliknij Podejmij działanie .
  3. Kliknij Edytuj jednostki SKU .
  4. Wprowadź SKU i kliknij Szukaj .
  5. Sprawdź szczegóły w kolumnie Twoja cena . Jeśli aukcja jest wstrzymana, pojawi się komunikat Zmiana ceny wstrzymana: cena zmieniona ręcznie .
  6. Aby kontynuować zmianę ceny, w obszarze Akcja kliknij strzałkę obok przycisku Podejmij działanie .
  7. Wybierz regułę przypisaną do jednostki SKU.
  8. Wybierz Rozpocznij zmianę wyceny .

Aby ustawić preferencje dotyczące kontynuacji zmiany cen po ręcznych aktualizacjach cen, wykonaj poniższe czynności:

  1. Wybierz Wycena> Automatyzuj wycenę .
  2. Kliknij opcję Wykonaj akcję dla reguły, do której jest przypisana jednostka SKU, którą chcesz wprowadzić zmiany.
  3. Kliknij Edytuj parametry reguły .
  4. Kliknij strzałkę w dół przy 3 parametrach reguły , aby rozwinąć.
  5. W przypadku Czy chcesz kontynuować zmianę ceny, jeśli zaktualizujesz swoją cenę w innym miejscu w Seller Central? pytanie, kliknij Tak, chcę kontynuować zmianę wyceny .
  6. Kliknij przycisk Zapisz tę regułę w Medshop .

III. Sprawdź, czy oferta ma aktywne promocje

Automate Pricing nie zmienia cen ofert, które mają aktywne promocje lub cenę sprzedaży.

  1. Wybierz Zapasy Zarządzaj zapasami .
  2. Wprowadź SKU i kliknij Szukaj .
    Uwaga: Jeśli wokół pola w kolumnie Cena znajduje się zielone pole , oznacza to, że w ofercie obowiązuje cena sprzedaży.

IV. Sprawdź, czy oferta spełnia kryteria reguły przeszacowania

Automate Pricing zmienia cenę oferty tylko wtedy, gdy wszystkie kryteria reguły są zgodne. Na przykład, jeśli ustawisz regułę dopasowania niskiej ceny i dopasujesz najniższą cenę, Twoja cena się nie zmieni.

Uwaga: Aby uzyskać dodatkowe informacje o regułach zmiany cen, zobacz Co stanie się z moją ceną, jeśli...

V. Sprawdź, czy jednostka SKU jest przypisana do reguły


Aby sprawdzić, czy jednostka SKU jest przeceniana przez usługę Automate Pricing:

  1. Wybierz Wycena >Automatyzuj wycenę .
  2. Kliknij Edytuj jednostki SKU .
  3. Wprowadź SKU i kliknij Szukaj .
    Uwaga: Jeśli jednostka SKU ma przypisaną nazwę reguły w polu Nazwa reguły i opcja Zatrzymaj zmianę wyceny jest włączona po kliknięciu przycisku Wykonaj akcję , wówczas jednostka SKU jest aktywnie przeceniana. W przeciwnym razie jednostka SKU nie jest obecnie przypisana do żadnych reguł dotyczących ponownej wyceny.

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.