Pomoc & Obsługa klienta

Szybkie rozwiązania

Co stanie się z moją ceną, jeśli ...

Zarządzanie produktami zapewnia dostęp do najważniejszych funkcji w Medshop Seller Central.

Ceny zmieniają się automatycznie w ramach ustalonych przez Ciebie cen minimalnych i maksymalnych (opcjonalnie). Jeśli nie ustawiłeś ceny maksymalnej, funkcja Automatyzacja Cen [Automate Pricing] będzie chronić zaufanie klientów w Twoim imieniu, upewniając się, że ceny Twoich ofert nie są znacznie wyższe niż aktualne ceny, tak aby Twoje oferty nadal kwalifikowały się do wyróżnienia. Aby pomóc Ci zrozumieć, jak działa Automatyzacja Cen [Automate Pricing], w tej tabeli opisano, co dzieje się z Twoją regułą lub ceną w określonych okolicznościach.

Sprzedawcy biznesowi aby lepiej zrozumieć, w jaki sposób określone zdarzenia wpływają na ceny biznesowe i rabaty ilościowe zarządzane za pomocą Automatycznej Ceny [Automate pricing], zobacz Często zadawane pytania dotyczące reguł cenowych dla firm .

Wydarzenie

Wynik

Ustanawiam regułę Oferta wyższa / niższa niż Oferta wyróżniona, wtedy staję się Ofertą wyróżnioną.

Twoja reguła przestanie ustalać ceny, gdy osiągniesz cenę oferty specjalnej. Gdy istnieje wiele Wyróżnionych ofert, Twoja reguła również zatrzyma zmianę ceny, jeśli jesteś jedną z Wyróżnionych ofert..

Ustalam regułę cena wyższa/niższa niż najniższa, wtedy jestem ceną najniższą.

Twoja reguła zapewni utrzymanie predefiniowanego przyrostu poniżej drugiej najniższej ceny.

Na przykład, jeśli druga najniższa cena wzrośnie z 20,00 USD do 22,00 USD, a Twoja reguła przebije najniższą cenę o 0,50 USD, Twoja cena zmieni się na 21,50 USD.

Wyróżniona oferta / najniższa cena spada znacznie poniżej ceny minimalnej
(na przykład moją zasadą jest przejście do oferty wyróżnionej o 0,10 USD, a moja cena minimalna to 20,00 USD. Cena oferty wyróżnionej to 19,00 USD).

Twoja cena osiągnie Twój minimalny poziom.
Na przykład, jeśli Twoja reguła zostanie zmieniona na Wyróżnioną ofertę o 0,10 USD, a Twoja minimalna cena to 20,00 USD, kiedy Wyróżniona oferta osiągnie 19,00 USD, Twoja cena pozostanie na poziomie 20,00 USD.

Inny sprzedawca i ja korzystający z usługi Automate Pricing mamy reguły cenowe dla tego samego SKU.

Twoja cena zostanie ustalona na ostatecznym poziomie określonym przez Twoją regułę i regułę drugiego sprzedawcy.
Na przykład, jeśli Ty i drugi sprzedawca macie regułę „Zostań poniżej najniższej ceny o 0,10 USD ”, Twoja cena minimalna to 10 USD , a minimalna cena drugiego sprzedawcy to 10,50 USD , Twoja cena nie powoduje wielu zmian cen w małych krokach, wzrośnie do 10,40 USD , a cena drugiego sprzedawcy do 10,50 USD .

Jestem jedynym sprzedawcą w SKU i wdrażam regułę Wyróżniona oferta / Najniższa cena.

Twoja cena nie ulegnie zmianie, dopóki nie pojawi się odpowiednia oferta w SKU.

Usuwam cenę minimalną lub maksymalną za pomocą innej metody, takiej jak przesyłanie pliku danych, zarządzanie cenami lub zarządzanie zapasami, albo aktualizuję cenę minimalną lub maksymalną do nieprawidłowej kwoty.

Twoja reguła cenowa została wstrzymana dla tej jednostki SKU, a Twoja cena pozostaje na poziomie ostatniej ceny przed wstrzymaniem reguły cenowej. Aby ponownie uruchomić regułę, przejdź do opcji Automatyzacja cen [Automate Pricing], wybierz regułę i wybierz opcję Wznów , aby ponownie uruchomić regułę dla jednostki SKU.

Przestaję zmieniać wycenę jednostki SKU.

Twoja cena pozostaje na ostatniej automatycznie zmienionej wartości, dopóki nie wznowisz działania reguły cenowej lub nie zmienisz ceny za pomocą innej metody, takiej jak pliki danych, zarządzanie cenami lub zarządzanie zapasami..

Usuwam regułę cenową.

Twoje ceny pozostają na ostatniej automatycznie zmienionej wartości, dopóki nie zmienisz ich za pomocą innej metody, takiej jak pliki danych, zarządzanie cenami lub zarządzanie zapasami..

Zmieniam regułę i zapisuję ją.

Wszystkie jednostki SKU skojarzone z tą regułą są ponownie wyceniane zgodnie z nową logiką. Ten proces może potrwać od 1 godziny do 12 godzin. W zaleności od ilości ustawionych produktów.

Przypisuję używany SKU do reguły Polecana oferta.

Twoje SKU nie zmieni ceny. Usługa Automatyzacji Cen [Automate Pricing] obecnie nie obsługuje używanej oferty specjalnej.

Przypisuję SKU do reguły Polecana oferta / Najniższa cena, ale nie ustawiłem ceny maksymalnej, ponieważ jest to opcjonalne
(na przykład moją zasadą jest przejście do oferty wyróżnionej o 0,10 USD, a moja cena minimalna to 20,00 USD. Cena oferty wyróżnionej to 50,00 USD).

Twoja cena zostanie ustalona na podstawie parametrów Twojej reguły.
W tym przykładzie Twoja cena wyniesie 49,90 USD.

Ustawiasz regułę dopasowania najniższej ceny, ustawiając cenę minimalną na 10 USD i cenę maksymalną na 20 USD. Twoja cena to 13 USD, a następna najniższa cena to 16 USD. Ceny referencyjne to 18 USD..

Automatyzacja cen [Automate Pricing] zmieni Twoją cenę na 16 USD, co odpowiada najniższej cenie mieszczącej się w Twoim minimalnym i maksymalnym limicie cenowym.

Ustawiasz regułę dopasowania najniższej ceny, ustawiając cenę minimalną na 10 USD i cenę maksymalną na 20 USD. Twoja cena to 13 USD, a następna najniższa cena to 16 USD. Ceny referencyjne to 22 dolary..

Automatyzacja cen [Automate Pricing] zmieni Twoją cenę na 16 USD, co odpowiada najniższej cenie mieszczącej się w Twoim minimalnym i maksymalnym limicie cenowym..

Ustawiasz regułę dopasowania najniższej ceny, ustawiając cenę minimalną na 10 USD i cenę maksymalną na 20 USD. Twoja cena to 13 USD, a następna najniższa cena to 16 USD. Ceny referencyjne to 15 USD..

Funkcja Automatyzcji Cen [Automate Pricing] zmieni Twoją cenę na 15 USD, aby zapewnić Ci największe szanse na skorzystanie z Polecanej oferty w ramach Twoich minimalnych i maksymalnych limitów cenowych..

Ustawiasz regułę dopasowania najniższej ceny, ustawiając cenę minimalną na 10 USD i cenę maksymalną na 20 USD. Twoja cena to 13 USD, a następna najniższa cena to 15 USD. Ceny referencyjne to 9 USD..

Funkcja Automatyzacja cen [Automate Pricing] zmieni Twoją cenę na 10 USD, aby zapewnić Ci największe szanse na skorzystanie z Polecanej oferty w ramach Twoich minimalnych i maksymalnych limitów cenowych..

Ustawiasz regułę dopasowującą najniższą cenę, ustawiając cenę minimalną na 150 USD i cenę maksymalną na 200 USD. Twoja cena to 160 USD, a najniższa cena to 15 USD. Ceny referencyjne to 20 USD.

Automatyzacja cen [Automate Pricing] ustali Twoją cenę na 150 USD, aby dać Ci największą szansę na otrzymanie Wyróżnionej oferty w ramach Twojej minimalnej ceny ochronnej. Jednakże, ponieważ cena jest znacznie wyższa niż ostatnie ceny, istnieje ryzyko, że oferta nie będzie kwalifikować się jako Oferta polecana lub nawet zostanie zdyskwalifikowana zgodnie z Polityką uczciwych cen na rynku..

Ustawiłeś regułę dopasowującą cenę do oferty specjalnej i wybrałeś porównanie cen z Medshop. Twoja minimalna cena jest ustawiona na 10 $ , a maksymalna na 20 $ . Twoja cena to 13 $ , a Twoja oferta jest Wyróżnioną ofertą. Inny sprzedawca ma ofertę na ten sam produkt na Medshop za 18 $ . Konkurencyjna cena wzrosła z 13 $ do 15 $ .

Automatyzacja cen [Automate Pricing] ustawi Twoją cenę na 15 $ , aby była zgodna z ceną konkurencyjną..

Ustawiłeś regułę dopasowującą cenę do oferty specjalnej i wybrałeś porównanie cen z Medshop. Twoja minimalna cena jest ustawiona na 10 $ , a maksymalna na 20 $ . Twoja cena to 13 $ , a Twoja oferta nie jest Wyróżnioną ofertą. Sprzedawca A jest Wyróżnioną Ofertą za 13 USD , a Sprzedawca B ma ofertę tego samego produktu na Medshop za 15 USD . Konkurencyjna cena wzrosła z 13 $ do 17 $ .

Automatyzacja cen [Automate Pricing] utrzyma Twoją cenę na poziomie 13 $ , aby była zgodna z Wyróżnioną ofertą.

Ustawiłeś regułę dopasowującą cenę do oferty specjalnej i wybrałeś porównanie cen z Medshop. Twoja minimalna cena jest ustawiona na 10 $ , a maksymalna na 20 $ . Twoja cena to 13 $ , a Twoja oferta jest Wyróżnioną ofertą. Inny sprzedawca ma ofertę na ten sam produkt na Medshop za 15 $ . Konkurencyjna cena wzrosła z 13 $ do 17 $ ..

Automatyzacja cen [Automate Pricing] ustawi Twoją cenę na 15 $ w oparciu o następną najlepszą ofertę..

Ustawiłeś regułę pozostawania poniżej ceny oferty specjalnej o 1 $ i wybrałeś porównanie cen na Medshop. Twoja minimalna cena jest ustawiona na 10 $ , a maksymalna na 20 $ . Twoja cena to 13 $ , a Twoja oferta jest Wyróżnioną ofertą. Inny sprzedawca ma ofertę na ten sam produkt na Medshop za 15 $ . Konkurencyjna cena wzrosła z 13 $ do 17 $ ..

Automatyzacja cen [Automate Pricing] ustawi Twoją cenę na 14 $ w oparciu o następną najlepszą ofertę..

Ustawiłeś regułę pozostawania poniżej ceny oferty specjalnej o 3 $ i wybrałeś porównanie cen na Medshop. Twoja minimalna cena jest ustawiona na 10 $ , a maksymalna na 20 $ . Twoja cena to 13 $ , a Twoja oferta jest Wyróżnioną ofertą. Inny sprzedawca ma ofertę na ten sam produkt na Medshop za 15 $ . Konkurencyjna cena wzrosła z 13 $ do 17 $ ..

Automatyzacja cen [Automate Pricing] utrzyma Twoją cenę na poziomie 13 $ . Następna najlepsza oferta to 15 $ , zastosowanie Twojej reguły spowoduje , że Twoja cena wyniesie 12 $ . Automate Pricing utrzyma Twoją obecną cenę na poziomie 13 $ ..

Ustawiłeś regułę pozostawania powyżej ceny oferty specjalnej o 4 $ i wybrałeś porównanie cen na Medshop. Twoja minimalna cena jest ustawiona na 10 $ , a maksymalna na 20 $ . Twoja cena to 13 $ , a Twoja oferta jest Wyróżnioną ofertą. Inny sprzedawca ma ofertę na ten sam produkt na Medshop za 15 $ . Konkurencyjna cena wzrosła z 13 $ do 17 $ ..

Automatyzacja cen [Automate Pricing] ustawi Twoją cenę na 17 $ w oparciu o następną najlepszą ofertę.

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.