Pomoc & Obsługa klienta

Dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto?

Jeśli masz problemy z zalogowaniem się, być może wprowadzasz nieprawidłowe informacje o koncie lub może być konieczne zresetowanie hasła.

Oto kilka powodów i rzeczy do sprawdzenia:

  • > Hasło: wpisując hasło Sprawdź czy nie jest wciśnięty przycisk CAPS Lock i NUM Lock na klawiaturze. W hasłach rozróżniana jest wielkość liter, więc „PASSWORD” i „Password” są rozpoznawane jako dwa różne hasła. Jeśli masz pewność, że używasz prawidłowego adresu e-mail lub numeru telefonu komórkowego, spróbuj zresetować hasło .
  • > Adres e-mail: Twój adres e-mail musi być w formacie nazwa_użytkownika@domena.com (lub .net, .org itp.). Jeśli masz więcej niż jeden adres e-mail, upewnij się, że używasz prawidłowej kombinacji adresu e-mail i hasła.
  • > Numer telefonu komórkowego: jeśli utworzyłeś konto za pomocą numeru telefonu komórkowego, musisz użyć swojego numeru telefonu komórkowego, aby zalogować się na swoje konto. Upewnij się, że numer telefonu komórkowego zawiera kod kraju.

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.