Pomoc & Obsługa klienta

Zatwierdź zamówienie nastolatka

Gdy nastolatek składa zamówienie, rodzic może je przejrzeć i zatwierdzić za pomocą Twoich zamówień , e-mailem lub SMS-em.

Jeśli zamówienie nastolatka jest poniżej ustawionego limitu wydatków, nie zostaniesz poproszony o zatwierdzenie zamówienia nastolatka. Otrzymasz powiadomienie o zakupie. Możesz zmienić te ustawienia w profilu nastolatka w sekcji Zarządzaj gospodarstwem domowym .

Aby zatwierdzić zamówienie nastolatka, wykonaj jedną z następujących czynności:


  • > Przejdź do sekcji Twoje zamówienia , aby zobaczyć zamówienia złożone przez nastolatka. W aplikacji Medshop Twoje zamówienia są dostępne z głównego menu aplikacji. Zatwierdź lub odrzuć każde zamówienie oczekujące na zatwierdzenie.
  • > Gdy otrzymasz wiadomość od Medshop z prośbą o zatwierdzenie, odpowiedz „Tak”, aby zatwierdzić zamówienie. Ta opcja jest niedostępna, jeśli na zatwierdzenie czeka wiele zamówień lub jeśli zamówienie zawiera więcej niż cztery pozycje. Zamiast tego wiadomość tekstowa przekieruje Cię do Twoich zamówień , aby zatwierdzić zamówienie.
  • > Gdy otrzymasz wiadomość e-mail od Medshop z prośbą o zatwierdzenie, wybierz łącze zatwierdzenia w wiadomości e-mail, aby zatwierdzić zamówienie.

Uwaga: po 48 godzinach niezatwierdzone zamówienia wygasają.

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.