Pomoc & Obsługa klienta

Odzyskaj swoje konto po niepowodzeniu weryfikacji dwuetapowej

Jeśli weryfikacja dwuetapowa nie powiedzie się i nie możesz uzyskać dostępu do swojego konta, możesz spróbować je odzyskać .

Aby odzyskać dostęp do konta, musisz zweryfikować swoją tożsamość, dostarczając skan lub zdjęcie dokumentu tożsamości wydanego przez organ państwowy. Aby chronić Twoje konto, nie będziemy mogli wprowadzać zmian w ustawieniach weryfikacji dwuetapowej, dopóki Twoja tożsamość nie zostanie pomyślnie zweryfikowana. Jeśli możesz zalogować się na swoje konto, będziesz mieć dostęp do wprowadzania zmian na swoim koncie.

Przed rozpoczęciem odzyskiwania konta spróbuj zalogować się za pomocą zarejestrowanej metody tworzenia kopii zapasowej lub z zaufanego urządzenia.

Jeśli nadal nie możesz się zalogować, aby odzyskać swoje konto:

  1. Udaj się do panelu aby przesłać potrzebne dokumenty.
  2. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby przesłać dokument tożsamości.
    Upewnij się, że Twoje imię i nazwisko, adres oraz organ wydający (np. stan lub kraj) są widoczne.
    Zakrywaj, ukrywaj lub usuwaj poufne informacje, takie jak numery kont lub numery identyfikacyjne.

Proces weryfikacji może potrwać 1-7 dni. Po wyłączeniu weryfikacji dwuetapowej wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Będziesz wtedy mógł uzyskać dostęp do swojego konta tylko za pomocą hasła.

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.