Pomoc & Obsługa klienta

Wymień uszkodzony, wadliwy lub zepsuty przedmiot

Odwiedź Twoje zamówienia, a my poinformujemy Cię, jakie masz opcje dotyczące uszkodzonych, wadliwych lub zepsutych produktów.

Aby wymienić element:

  1. Przejdź do sekcji Twoje zamówienia i wybierz opcję Zwróć lub wymień pozycje obok pozycji, którą chcesz wymienić.
    Wskazówka: jeśli Twoje zamówienie pochodzi od sprzedawcy zewnętrznego lub nie kwalifikuje się do wymiany, wybierz opcję Zwrot przedmiotów. Wprowadź powód zwrotu na następnym ekranie.
  2. Wybierz element, który chcesz wymienić, a następnie wybierz przyczynę z menu Przyczyna zwrotu.
  3. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

Zostanie utworzone zamówienie zastępcze z taką samą szybkością wysyłki, jak w przypadku oryginalnego produktu. Musisz zwrócić oryginalny przedmiot w ciągu 30 dni, aby uniknąć opłat za przechowywanie zarówno oryginalnego, jak i zamiennego przedmiotu.

Zamówienie zastępcze może zostać wysłane dopiero po wysłaniu oryginalnych produktów z powrotem do Medshop. Zalecamy odesłanie oryginalnych przedmiotów, gdy tylko poprosisz o wymianę.

Inne tematy pomocy:

  • > Aby uzyskać pomoc techniczną dotyczącą kwalifikujących się produktów, odwiedź stronę Uzyskaj pomoc techniczną dotyczącą produktu.
    > Brakuje elementu? Przejdź do sekcji Znajdź brakujący element w paczce.
    >Jeśli śledzenie pokazuje, że paczka została dostarczona, ale nie możesz jej zlokalizować, odwiedź stronę Znajdź brakującą paczkę, która pokazuje, że została dostarczona.
    >Aby uzyskać więcej informacji na temat zwrotów, przejdź do Zwroty.
    > W przypadku problemów z zamówieniami sprzedawców zewnętrznych zapoznaj się z naszą gwarancją Shield.

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.