Pomoc & Obsługa klienta

Zweryfikuj swój adres e-mail dla nowego konta

Przed utworzeniem nowego konta możemy poprosimy Cię o zweryfikowanie własnego adresu e-mail.

Jeśli uważasz, że masz/lub posiadasz już konto, zalecamy skorzystanie z tego konta. Jeśli masz problemy z zalogowaniem się, wybierz Nie pamiętasz hasła? na ekranie logowania.

Jeśli utworzysz nowe konto z adresem e-mail już powiązanym z kontem Medshop, istniejące konto zostanie wyłączone. Nie będziesz mieć dostępu do historii zamówień, bonów upominkowych, zakupów cyfrowych, książek ani żadnych innych danych powiązanych z istniejącym kontem.

Jeśli chcesz utworzyć nowe konto przy użyciu adresu e-mail już powiązanego z istniejącym kontem Medshop, upewnij się, że masz dostęp do tego adresu e-mail. Na ten adres wyślemy e-mail weryfikacyjny.

Aby zweryfikować swój adres e-mail podczas tworzenia nowego konta:

  1. Wybierz link w e-mailu weryfikacyjnym.
    Ta wiadomość e-mail jest wysyłana automatycznie po próbie utworzenia nowego konta.
  2. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

Uwaga:

Jeśli nie otrzymasz naszego e-maila weryfikacyjnego, wykonaj następujące czynności:

  • Potwierdź, że poprawnie wpisałeś swój adres e-mail.
  • Sprawdź, czy wiadomość e-mail znajduje się w folderze spamu lub śmieci.

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.