Pomoc & Obsługa klienta

Jak rozwiązać problem z zakupem za pomocą zamówienia .ONE

Kup z .One umożliwia członkom .One zakupy bezpośrednio w uczestniczących sklepach internetowych z bezpłatną dostawą i 14/30-dniowym zwrotem kwalifikujących się zamówień.

Pytania dotyczące zamówienia Kup z .One:


Jeśli masz pytanie lub masz problem z zamówieniem Kup z .One, skontaktuj się ze sklepem internetowym, w którym dokonałeś zakupu. Po dokonaniu zakupu otrzymasz wiadomość e-mail z łączem umożliwiającym sprawdzenie statusu zamówienia i sposobu kontaktu ze sklepem internetowym.


Zwrot zakupu z zamówieniem .One:


Zamówienia Kup z .One kwalifikują się do bezpłatnych zwrotów, zgodnie z Polityką zwrotów Medshop .One. Aby rozpocząć zwrot, przejrzyj stronę szczegółów zamówienia z wiadomości e-mail otrzymanej po złożeniu zamówienia. Będziesz mógł rozpocząć proces zwrotu i wydrukować etykietę zwrotną po dostarczeniu zamówienia. Dołącz etykietę zwrotną do paczki i nadaj zwrot w lokalizacji przewoźnika wymienionej na etykiecie zwrotnej.

Będziesz mógł otrzymać pełny zwrot pieniędzy, o ile zwrócone produkty będą w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży i zostaną zwrócone w terminie zwrotu. Jeśli masz pytania dotyczące możliwości zwrotu lub procesu zwrotu, skontaktuj się ze sklepem internetowym, w którym zamówiłeś.

Notatka:

  • ►Możesz użyć dowolnej metody płatności zapisanej na Twoim koncie Medshop, aby zapłacić za zakupy Kup z .One dokonane w uczestniczących sklepach internetowych. Dowiedz się więcej o metodach płatności Medshop Pay
  • ►Karty upominkowe Medshop.One, rabaty promocyjne lub punkty nie mogą być używane jako metoda płatności za zamówienie Kup z .One.
  • ►Zamówienia typu „Kup z .One” mogą być wysyłane na terenie krajów objętych dostępnością opcji i usług "Kup z .One"
  • ►Zamówienia Kup z .One są objęte Gwarancją Shield Medshop Pay

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.