Pomoc & Obsługa klienta

Poproś o stylizację z Personal Shopper od .ONE Wypróbuj przed zakupem

Możesz poprosić o stylizację, aby uzyskać rekomendacje dotyczące stylu i  odpowiedniego rozmiaru.

Aby poprosić o stylizację:

1. Utwórz swój profil stylu, aby uchwycić swoje preferencje. Możesz to zaktualizować w dowolnym momencie.

2. Prześlij prośbę o stylizację i zarejestruj się. Wybierz, jakie style kupujesz i udostępnij dodatkowe szczegóły.

3. Poczekaj na wybór stylisty. Powiadomimy Cię za pomocą adresu e-mail powiązanego z Twoim kontem .One oraz w aplikacji Medshop Shopping, gdy Twoje wybory będą gotowe do wyświetlenia.

4. Przejrzyj propozycje stylisty i wyślij swoje pudełko. Możesz wyświetlić podgląd swoich wyborów do następnej stylizacji, o ile przedmioty pozostaną dostępne. Aby pudełko mogło zostać wysłane, musisz wybrać maksymalnie osiem przedmiotów. Jeśli nie chcesz wysyłać żadnego z przedmiotów, możesz wyrazić opinię na temat swoich wyborów. Prześlemy Twoją opinię do naszych stylistów.

5. Poczekaj na swoją garderobę. Zamówienie dotrze w ciągu czterech do sześciu dni roboczych.

6. Przymierz swoją garderobę. Gdy wszystkie Twoje produkty dotrą, masz siedem dni na ich przymierzenie.

7. Sprawdź i daj nam znać, co zatrzymujesz. Uzyskaj dostęp do swojego zamówienia w swoich zamówieniach w okresie próbnym i zaznacz, co przechowujesz i zwracasz.

  • -Możesz dokonać płatności tylko raz. Jeśli zmienisz zdanie, wykonaj następujące czynności:
  • -Jeśli zaznaczyłeś zachowaj coś, co chcesz zwrócić: Poproś o zwrot zakupionego przedmiotu w Centrum zwrotów .
  • -Jeśli zaznaczyłeś zwrot za coś, co chcesz zachować: Zachowaj przedmiot. Jeśli go nie otrzymamy, obciążymy Cię opłatą.
  • -Jeśli nie zrealizujesz transakcji do 23:59 czasu pacyficznego pod koniec okresu próbnego, obciążymy Cię pełną wartością zamówienia.

8. Zwróć niechciane przedmioty. Zwróć przedmioty, których nie kupiłeś w pudełku lub torbie z możliwością wielokrotnego zamykania Wypróbuj przed zakupem, korzystając z załączonej przedpłaconej etykiety zwrotnej. Masz czas do końca okresu próbnego na stemplowanie zwrotów w wybranym przez siebie miejscu UPS .

9. Poczekaj na potwierdzenie zwrotu. Wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, gdy otrzymamy zwroty. Możesz śledzić proces zwrotu paczki na Medshop.One/returns .

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.