Pomoc & Obsługa klienta

Informacje o platformie internetowego rozstrzygania sporów (ODR)

System ODR (https://ec.europa.eu/consumers/odr/) [link zewnętrzny] jest oficjalną witryną internetową zarządzaną przez Komisję Europejską. System ułatwia pozasądowe rozstrzyganie sporów między kupującymi i sprzedającymi.

Jeśli chcesz złożyć reklamację lub uważasz, że złożona reklamacja nie została rozpatrzona w satysfakcjonujący Ciebie sposób, przed skorzystaniem z platformy ODR skontaktuj się z nami za pośrednictwem następującego linku: https://www.medshop.one/contact-us. lub zakladka kontakt. Medshop.One traktuje obsługę klientów z należytą powagą. Stosujemy najwyższe standardy w odniesieniu do zarządzania reklamacjami klientów, reagowania na nie i rozpatrywania ich w satysfakcjonujący sposób.

Jeśli chcesz skorzystać z systemu ODR w celu przesłania skargi dotyczącej zamówienia złożonego w serwisie Medshop.One, napisz na adres e-mail odr-eu@medshop.one w części „Podaj adres e-mail sprzedającego” formularza skarg w systemie ODR. Uwaga: adresu odr-eu@medshop.one użyj wyłącznie w systemie ODR i tylko w kontekście skarg związanych z zamówieniami złożonymi w serwisie Medshop.One.

Jeśli skarga dotyczy zamówienia założonego w innym europejskim serwisie Medshop.One, kliknij na odpowiedni link poniżej w celu uzyskania dodatkowych informacji:
Medshop.es/ODR

Medshop.fr/ODR

Medshop.it/ODR

Medshop.pl/ODR

Medshop.uk/ODR

 

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.