Pomoc & Obsługa klienta

Warunki zakupów Medshop Incentives dla kodów członkowskich Programu .ONE

Ostatnia aktualizacja 04.05.2018

Ogólne warunki zakupu


Niniejsze Warunki zakupów w ramach programu Medshop Incentives dotyczące kodów członkowskich Medshop .One (niniejsza „ Umowa ”) zawierają warunki regulujące zakup i dystrybucję kodów członkowskich Medshop .One i są umową między Tobą lub firmą, którą reprezentujesz, a firmą Medshop. Akceptując niniejszą Umowę, w tym klikając „Dokończ rejestrację”, składając zamówienie (zgodnie z poniższą definicją) lub korzystając z dowolnych usług Medshop (zgodnie z poniższą definicją), zgadzasz się (w imieniu własnym lub firmy, którą reprezentujesz) na związanie się niniejszą Umową.

W znaczeniu użytym w niniejszej Umowie „ my ”, „ nas ”, „ nasz ” i „ Medshop ” oznaczają odpowiednią Kontrahenta Medshop i wszystkie jej odpowiednie Podmioty Stowarzyszone, a „ ty ”, „ Twoja ” i „ Firma ” oznaczają Ciebie lub firmę, którą reprezentujesz, i jej Podmioty stowarzyszone. Medshop i Spółka są określane zbiorczo jako „ Strony ”, a indywidualnie jako „ Strona ”. Terminy pisane wielką literą mają znaczenie nadane im w niniejszej Umowie.

1. Okres obowiązywania, wypowiedzenie i zawieszenie.

Możliwość zakupu kodów członkowskich Medshop .One podlegających niniejszej Umowie rozpoczyna się, gdy wyrażasz zgodę na niniejszą Umowę (klikając „Dokończ rejestrację”, składając dowolne zamówienie lub w inny sposób) i trwa do momentu, gdy którakolwiek ze Stron przedstawi co najmniej 30-dniowe wypowiedzenie ( „ Termin ”"). Medshop może wypowiedzieć lub zawiesić niniejszą Umowę i/lub możliwość zakupu kodów członkowskich Medshop .One w dowolnym momencie, z podaniem lub bez podania przyczyny, z 30-dniowym wypowiedzeniem. Ponadto Medshop może wypowiedzieć lub zawiesić Umowę natychmiast, jeśli Medshop uzna (a) Firma w istotny sposób naruszyła jakiekolwiek warunki niniejszej Umowy, (b) rozpowszechnianie lub reklamowanie przez Firmę jakichkolwiek treści audiowizualnych lub muzycznych zawartych w programie Medshop .One może zostać ograniczone w wyniku Oferty .One firmy lub w związku z tym, że firma Medshop lub jej podmioty stowarzyszone mogą spotkać się z potencjalnymi roszczeniami, odpowiedzialnością lub uszczerbkiem na reputacji w związku z dystrybucją lub reklamą takich treści przez Spółkę lub jakimkolwiek członkostwem Medshop .One lub (c) programem (programami) tej Spółki lub ofertą Spółki .One,lub jakiekolwiek kody członkowskie Medshop .One sprzedawane za pośrednictwem takiego programu lub oferty Company .One, są, były lub mogą być wykorzystywane do oszukańczych, nielegalnych lub nieautoryzowanych działań lub że dystrybucja kodów członkowskich Medshop .One naruszyłaby obowiązujące prawo lub ryzyko dla marki, reputacji lub dobrej woli firmy Medshop lub jej podmiotów stowarzyszonych.

2. Skutek Wypowiedzenia.

Po rozwiązaniu Umowy, Spółka natychmiast zaprzestanie wszelkiej dystrybucji Kodów członkowskich Medshop .One, z wyjątkiem tego, że w przypadku wypowiedzenia przez Medshop bez podania przyczyny, Spółka może dystrybuować pozostałe zapasy Kodów członkowskich Medshop .One zgodnie z Wymaganiami dotyczącymi użytkowania na mocy niniejszej Umowy przez okres do 30 dni („ Okres wyprzedaży ”). Po upływie późniejszego (1) 10 Dni Roboczych po dacie wejścia w życie rozwiązania Umowy; lub (2) wygaśnięcie odpowiedniego Okresu wyprzedaży, wszystkie prawa licencyjne przyznane na mocy Umowy wygasną, a Spółka zaprzestanie korzystania ze Znaków Medshop w związku z Umową.

3. Modyfikacje.

Medshop może modyfikować dowolne warunki niniejszej Umowy według własnego uznania, publikując zmienione warunki w Witrynie Medshop. Dodatkowe Zamówienia Kodów Członkostwa Medshop .One przez Firmę lub korzystanie z usług Medshop po dacie wejścia w życie zmienionych warunków oznacza akceptację zmienionych warunków przez Firmę.

4. Uwaga.

Powiadomienia do Firmy mogą być przesyłane pocztą elektroniczną na dowolny adres e-mail powiązany z kontem Firmy. Powiadomienia dla Medshop będą wysyłane na adres Medshop: Medshop Services LLC, {adress}, Do wiadomości: Medshop .One Counsel; email { email } z kopią na adres: Medshop.One, Inc., 000 {street}, {city}, WA, 00000-0000, Do wiadomości: General Counsel; email {email }

5. Realizacja kodów członkowskich Medshop .One.

Medshop zastrzega sobie prawo, według własnego uznania, do unieważnienia lub odrzucenia dowolnego kodu członkowskiego Medshop .One w celu realizacji, co do którego istnieje podejrzenie, że został uzyskany lub stworzony w wyniku oszustwa, oszustwa, naruszenia danych, włamania na konto lub innego niewłaściwego lub niezgodnego z prawem postępowania (każdy , „ incydent dotyczący bezpieczeństwa ”). Medshop nie będzie miał obowiązku umorzenia ani zastąpienia jakichkolwiek innych zobowiązań lub odpowiedzialności w odniesieniu do takiego Kodu członkowskiego Medshop .One, w tym nie ma obowiązku monitorowania lub badania takiego Kodu członkowskiego Medshop .One. Medshop nie jest zobowiązany do przekazywania Spółce jakichkolwiek informacji dotyczących wykorzystania lub wykorzystania jakiegokolwiek kodu członkowskiego Medshop .One lub jakichkolwiek innych informacji o klientach w związku z incydentem związanym z bezpieczeństwem lub w inny sposób.

6. Bezpieczeństwo informacji.

Będziesz utrzymywać administracyjne i techniczne zabezpieczenia oraz inne środki bezpieczeństwa zgodne z aktualnymi najlepszymi praktykami w branży w celu ochrony bezpieczeństwa i poufności kodów członkowskich Medshop .One, danych uwierzytelniających Twoje konto Medshop Site oraz wszelkich innych informacji, które otrzymujesz lub wykorzystujesz w ramach niniejszej Umowy przed zagrożeniami lub zagrożenia dla jego bezpieczeństwa i integralności, przypadkową utratę, zmianę lub ujawnienie. Ponadto, po rozesłaniu jakichkolwiek kodów członkowskich Medshop .One do swoich klientów, musisz bezpiecznie usunąć i/lub usunąć takie kody członkowskie Medshop .One ze wszystkich swoich systemów elektronicznych i fizycznych.

7. Brak kierowania.

Firma nie będzie sprzedawać, dzierżawić ani wynajmować informacji, że indywidualny Klient jest zamierzonym użytkownikiem Witryn Medshop w jakimkolwiek celu, ani wykorzystywać takich informacji do celów sprzedaży, promocji lub reklamy jakiegokolwiek rodzaju dla jakiegokolwiek Klienta. Żadne z postanowień niniejszego paragrafu nie uniemożliwi Spółce prowadzenia działań marketingowych opartych wyłącznie na informacjach niezależnie uzyskanych lub opracowanych przez Spółkę w ramach działań niezwiązanych z Umową.

8. Brak opłat.

Firma nie będzie pobierać ani zezwalać na żadne opłaty w związku z używaniem lub dystrybucją kodów członkowskich Medshop .One.

9. Dystrybucja; Zgodność użycia marki.

(a) Medshop zastrzega sobie prawo, według własnego uznania, do zabronienia reklamy, oferowania i/lub dystrybucji kodów członkowskich Medshop .One w dowolnej lokalizacji geograficznej, w jakikolwiek sposób i przez jakąkolwiek osobę lub podmiot. W żadnym wypadku dystrybucja kodów członkowskich Medshop .One nie może obejmować sprzedaży w fizycznych punktach sprzedaży detalicznej.

(b) Firma może oferować, sprzedawać i/lub rozpowszechniać kody członkowskie Medshop .One w celu motywowania pracowników lub klientów, programów lojalnościowych, nagradzania, uznawania, wypłat lub prezentów, jak określono w niniejszej Umowie. Jakakolwiek inna sprzedaż lub dystrybucja Kart Podarunkowych lub Kodów Roszczenia, celowa, w wyniku zaniedbania lub w inny sposób (np. związana ze zdarzeniem związanym z bezpieczeństwem) jest zabroniona.

(c) Centrum zasobów dotyczących używania marki określa wymaganą formę warunków realizacji oraz zatwierdzone logo, które mają być dostarczane przez Firmę Klientom („ Warunki realizacji ”), a Firma będzie je rozpowszechniać bez modyfikacji tylko wśród zamierzonych Klientów ). Na pisemny wniosek Medshop Spółka zaktualizuje wszelkie elektroniczne wykorzystanie lub wyświetlanie Warunków realizacji w ciągu 3 Dni Roboczych od złożenia takiego wniosku oraz zaktualizuje wszelkie wstępnie wydrukowane lub fizyczne materiały zawierające Warunki realizacji w ciągu 30 dni od złożenia takiego wniosku.

(d) Spółka uzyska uprzednią pisemną zgodę Medshop (w tym za pośrednictwem portalu internetowego lub poczty elektronicznej dostarczonej przez Medshop) na każde użycie kodów członkowskich Medshop .One („ Przypadek użycia ”) oraz wszelkich materiałów promocyjnych lub innych utworzonych w związku z Reklamowanie lub dystrybucja przez Klienta kodów członkowskich Medshop .One (w tym wykorzystanie znaków Medshop) („ Miejsca docelowe ”). Medshop nie ponosi odpowiedzialności za tworzenie miejsc docelowych; jednak Medshop dostarczy Spółce Znaki Medshop, które będą używane w związku z Miejscami docelowymi. Wszystkie przypadki użycia, miejsca docelowe i zastosowania znaków Medshop muszą być zgodne z wymaganiami dotyczącymi używania marki.

(e) Zgodnie z Wymogami dotyczącymi używania marki, Spółka nie będzie sugerować, że Medshop jest sponsorem w związku z jakimikolwiek promocjami, zachętami lub podobnym wykorzystaniem kodów członkowskich Medshop .One.

(f) Firma nie może używać kodów członkowskich Medshop .One w żadnej niechcianej wiadomości elektronicznej lub innej niechcianej komunikacji elektronicznej, telefonicznej lub fizycznej.

(g) Spółka nie będzie wykorzystywać marki Medshop do dyskredytowania firmy Medshop, jej produktów lub usług lub partnerów w jakikolwiek sposób, który zdaniem Medshop, według własnego uznania, może zmniejszyć lub w inny sposób zaszkodzić lub zepsuć wartość firmy Medshop.

10. Licencja na znaki Medshop.

Medshop udziela Spółce w pełni opłaconego, niewyłącznego, nieprzenoszalnego, niepodlegającego podlicencjonowaniu (z wyjątkiem przypadków określonych w niniejszym paragrafie), odwołalnego, nieprzenoszalnego prawa i ograniczonej licencji w Okresie Obowiązywania na powielanie i wyświetlanie Znaków Medshop zgodne z Wymaganiami dotyczącymi używania na Terytorium. Z wyjątkiem przypadków wyraźnie określonych w Umowie, Spółka nie może używać żadnych Znaków Medshop, a Medshop nie udziela Spółce licencji na używanie, powielanie, odtwarzanie, wyświetlanie lub rozpowszechnianie jakiejkolwiek Własności Intelektualnej Medshop lub któregokolwiek z jej Podmiotów Stowarzyszonych. Medshop zastrzega sobie wszelkie prawa, tytuły i udziały w Materiałach Medshop oraz jakiejkolwiek innej Własności Intelektualnej należącej do niej lub jej Podmiotów Stowarzyszonych. Wszelka wartość firmy wynikająca z korzystania przez Spółkę ze Znaków Medshop będzie działać wyłącznie na korzyść Medshop, jej Podmiotów Stowarzyszonych i licencjodawców. Medshop może od czasu do czasu odwołać powyższą licencję lub zmodyfikować wszelkie wcześniejsze zezwolenia na korzystanie z Materiałów Medshop, według własnego uznania. Firma (a) dostosuje swoje elektroniczne lub internetowe wykorzystanie, wyświetlanie i dystrybucję Materiałów Medshop w ciągu 3 Dni Roboczych od powiadomienia od Medshop oraz (b) zaktualizuje wszelkie wstępnie wydrukowane lub fizyczne materiały zawierające Materiały Medshop w ciągu 30 dni od powiadomienia od firmy Medshop lub w każdym przypadku w takim wcześniejszym terminie, jaki może być wymagany przez obowiązujące prawo.

11. Zamówienia i przyjmowanie zamówień przez Medshop.

Z zastrzeżeniem niniejszej Umowy, Spółka może składać oferty zakupu kodów członkowskich Medshop .One za pośrednictwem Portalu Zamówień (każde „ Zamówienie ”). Medshop może przyjmować Zamówienia zgodnie z warunkami niniejszej Umowy lub odrzucać Zamówienia z dowolnego z powodów wymienionych w Sekcji 1.

12. Dostawa; Ryzyko utraty.

Po zaakceptowaniu Zamówienia Medshop dostarczy Spółce odpowiednie kody członkowskie Medshop .One za pomocą metody dostawy wybranej przez Spółkę z opcji na Portalu Zamówień. Z chwilą zainicjowania przez Medshop elektronicznej transmisji Kodów członkowskich Medshop .One, wszelkie ryzyko utraty i prawo własności do Kodów członkowskich Medshop .One przejdą odpowiednio na Spółkę lub jej wyznaczonego odbiorcę. Medshop nie będzie ponosić żadnej odpowiedzialności, zobowiązań ani odpowiedzialności za roszczenia lub straty po tym okresie, w tym, bez ograniczeń, że Medshop nie ponosi odpowiedzialności za ponowne wydanie lub wymianę kodów członkowskich Medshop .One, które zostały utracone, skradzione, przywłaszczone lub anulowane w wyniku jakiegokolwiek zdarzenia związanego z bezpieczeństwem lub w przeciwnym wypadku.

13. Płatność; Zwrócić.

Firma musi zapłacić Amazonowi z góry kwotę równą łącznej cenie zakupu kodów członkowskich Medshop .One w każdym Zamówieniu. Z wyjątkiem pisemnej zgody Medshop, płatności muszą być dokonywane przelewem na konto wskazane przez Medshop. Firma może ustanowić przedpłacony kredyt („ Kredyt ”) w Medshop, od którego Medshop odliczy kwotę każdego kolejnego Zamówienia, które Medshop zaakceptuje. Kody członkowskie Medshop .One są bezzwrotne i bezzwrotne. Firma może zażądać zwrotu dowolnego Kredytu posiadanego przez Medshop i, z zastrzeżeniem innych warunków niniejszej Umowy, Medshop zwróci taki Kredyt w ciągu 60 dni od złożenia takiego wniosku.

14. Przesunięcie.

Medshop może potrącić wszelkie kwoty należne Medshop na mocy Umowy z dowolnego Kredytu lub płatności dokonanych przez Spółkę na rzecz Medshop na podstawie Umowy. Medshop może również potrącić wszelkie potencjalne roszczenia lub straty związane lub wynikające z naruszenia Umowy przez Spółkę lub jakiegokolwiek incydentu związanego z bezpieczeństwem.

15. Specjalny program cenowy.

(a) Od czasu do czasu możemy oferować programy cenowe ze zniżką dla zamówień z kodem członkowskim Medshop .One (każdy z nich to „ Specjalny program cenowy ”). Tam, gdzie Ty i my zgodziliśmy się na Specjalny program cenowy, stanowi on część niniejszej Umowy w okresie jej obowiązywania. Musisz przestrzegać wszelkich dodatkowych warunków Specjalnego Programu Cenowego opisanych w warunkach oferty Specjalnego Programu Cenowego i uzgodnionych przez Ciebie i nas. O ile nie określono inaczej, okres obowiązywania Specjalnego Programu Cenowego wynosi 1 rok od określonej w nim Daty Rozpoczęcia i nie zostanie automatycznie przedłużony. W przypadku, gdy Firma naruszy niniejszą Umowę lub warunki jakiegokolwiek Specjalnego Programu Cenowego, Firma będzie zobowiązana do zwrotu całego Rabatu otrzymanego przez Firmę w okresie obowiązywania Specjalnego Programu Cenowego.Medshop zastrzega sobie prawo do potrącenia takiego obowiązku spłaty z dowolnego Kredytu. Spółka dokona spłaty zgodnie z niniejszą sekcją przelewem natychmiast dostępnych środków na konto wskazane przez Medshop w ciągu 30 dni od żądania Medshop. Firma nie ujawni warunków żadnego Specjalnego Programu Cenowego żadnej stronie trzeciej z wyjątkiem swoich Podmiotów Stowarzyszonych, jeśli jest to uzasadnione w celu realizacji Umowy.

(b) „ Rabat ” oznacza procentową obniżkę Ceny zakupu od wartości denominowanej zakupionych Kodów członkowskich Medshop .One.

(c) „ Minimalny wymóg zakupu ” oznacza zobowiązanie Firmy do zakupu minimalnej liczby kodów członkowskich Medshop .One w okresie obowiązywania Specjalnego Programu Cenowego. Jak wskazano w akapicie (a) powyżej, jeśli nie osiągniesz minimalnych wymagań dotyczących zakupu, będziesz zobowiązany do spłaty wszelkich rabatów otrzymanych w okresie obowiązywania Specjalnego Programu Cenowego, chyba że takie niepowodzenie można przypisać rozwiązaniu Umowy przez Medshop bez przyczyna.

16. Podatki.

Każda ze Stron będzie odpowiedzialna za zidentyfikowanie i opłacenie wszystkich podatków i innych opłat i należności rządowych (oraz wszelkich kar, odsetek i innych dodatków do nich), które są nakładane na tę Stronę w związku z transakcjami i płatnościami w ramach Umowy. Wszystkie płatności dokonywane przez Spółkę na rzecz Medshop na mocy Umowy będą wolne i wolne od wszelkich potrąceń lub potrąceń z tytułu podatków. Jeśli jakiekolwiek takie podatki (na przykład międzynarodowe podatki u źródła) będą musiały zostać potrącone od jakiejkolwiek płatności, Spółka zapłaci dodatkowe kwoty, które są konieczne, aby kwota netto otrzymana przez Medshop była równa kwocie należnej wówczas i płatnej zgodnie z Umową .

17. Zastrzeżenia.

Z wyjątkiem przypadków wyraźnie określonych w Umowie, żadna ze Stron ani żaden z jej Podmiotów Stowarzyszonych nie składa żadnych oświadczeń ani gwarancji w związku z Umową, usługami świadczonymi na podstawie Umowy lub ich wykonaniem na podstawie Umowy, w tym (bez ograniczeń) dorozumianych gwarancji przydatności handlowej, -naruszenie, przydatność do określonego celu lub dorozumiane gwarancje wynikające z przebiegu transakcji, przebiegu działania lub korzystania z handlu. Nie ograniczając ogólności powyższego, ani Medshop, ani żaden z jego Podmiotów Stowarzyszonych nie składa żadnych oświadczeń ani gwarancji, że: (a) sieć lub usługi jego lub Podmiotów stowarzyszonych, w tym Usługi Medshop (i) będą zawsze wolne od błędów, dokładne, lub wolne od szkodliwych składników lub (ii) będą dostępne bez przerwy; lub (b) jakichkolwiek treści, w tym treści użytkownika, będą bezpieczne lub nie zostaną utracone lub uszkodzone w inny sposób. Usługi Medshop są „takie, jak są”.

18. Ograniczenia i zastrzeżenia.

Całkowita odpowiedzialność każdej ze Stron wynikająca z Umowy lub w związku z nią (niezależnie od tego, czy roszczenia są dochodzone na podstawie umowy, deliktu, ustawy, kapitału własnego lub w inny sposób) nie przekroczy 50 000 USD, a żadna ze Stron ani jej Podmioty Stowarzyszone nie będą ponosić wobec drugiej odpowiedzialności za pośrednie, przypadkowe , szczególne, wtórne, karne lub przykładowe szkody wynikające z Umowy; pod warunkiem jednak, że powyższe ograniczenia nie mają zastosowania do (a) zobowiązania Spółki do zapłaty kwot naliczonych lub należnych Medshop na mocy Umowy, (b) Strat, w stosunku do których Strona jest uprawniona do odszkodowania zgodnie z sekcją 19 (Odszkodowanie), ( c) odpowiedzialności wynikającej lub związanej z naruszeniem wymogów bezpieczeństwa lub Incydentu związanego z bezpieczeństwem, jak określono w sekcjach 5 i 6; lub (d) odpowiedzialności wynikającej lub związanej z naruszeniem Artykułu 7 (Brak kierowania), Artykułu 10 (Licencja na znaki Medshop), jakichkolwiek Wymogów użytkowania lub warunków dowolnej z Usług Medshop. Z wyjątkiem zobowiązań płatniczych Spółki z tytułu kodów członkowskich Medshop .One, w żadnym wypadku odpowiedzialność którejkolwiek ze Stron wynikająca z Umowy lub w związku z nią nie przekroczy 5 milionów USD.

19. Odszkodowanie.

Firma będzie bronić, zabezpieczać i zabezpieczać Medshop, Podmioty stowarzyszone Medshop oraz każdego z ich pracowników, dyrektorów, urzędników, udziałowców, wykonawców i przedstawicieli („ Strony objęte zwolnieniem z odpowiedzialności przez Medshop") przed jakimkolwiek Roszczeniem strony trzeciej i zwolni każdą Stronę Medshop zabezpieczoną przed wszelkimi Stratami wynikającymi z takiego Roszczenia strony trzeciej w zakresie, w jakim takie Roszczenie lub Strata strony trzeciej wynika z lub jest związane z (a) jakiekolwiek wykorzystanie, dystrybucja lub sprzedaż kodów członkowskich Medshop .One przez Spółkę lub jej pracowników, dyrektorów, urzędników, udziałowców, wykonawców, przedstawicieli lub agentów, a także wszelkie powiązane działania marketingowe i promocyjne podejmowane przez Spółkę lub jakiekolwiek Incydenty związane z bezpieczeństwem w związku z jakimkolwiek Kody członkowskie Medshop .One dostarczone Spółce na mocy niniejszej Umowy, (b) jakiekolwiek naruszenie, przywłaszczenie lub naruszenie przez Spółkę własności intelektualnej jakiejkolwiek strony trzeciej, (c) wszelkie oszukańcze, oszukańcze lub nieautoryzowane działania lub naruszenia obowiązującego prawa przez Spółkę lub jego pracowników, dyrektorów, funkcjonariuszy,akcjonariusze, kontrahenci, przedstawiciele lub agenci w związku z wykonywaniem Umowy, (d) jakiekolwiek naruszenie warunków korzystania z jakiejkolwiek usługi Medshop, (e) korzystanie przez Firmę z usług Medshop lub (f) wszelkie podatki, które Firma jest prawnie zobowiązany do zapłaty w dowolnej jurysdykcji.

Medshop będzie bronić, zabezpieczać i zabezpieczać Firmę, jej podmioty stowarzyszone oraz każdego z ich odpowiednich pracowników, dyrektorów, urzędników, udziałowców, wykonawców i przedstawicieli (każdy z nich jest „ Spółką zwolnioną z odpowiedzialności” i wraz ze stronami zwolnionymi z odpowiedzialności Medshop, „ Zwolniony z odpowiedzialności stron ”) przed jakimkolwiek Roszczeniem strony trzeciej i zwolni każdą Stronę Zabezpieczoną z odpowiedzialności z tytułu wszelkich Strat wynikających z takiego Roszczenia strony trzeciej w zakresie, w jakim takie Roszczenie lub Strata strony trzeciej jest oparte lub związane z użytkowaniem Spółki znaków Medshop zgodnie z niniejszą Umową, które naruszają, przywłaszczają lub naruszają Własność intelektualną jakiejkolwiek strony trzeciej.

20. Postępowanie odszkodowawcze.

Strona zwolniona z odpowiedzialności niezwłocznie powiadomi Stronę, od której żądane jest odszkodowanie („ Strona zwolniona z odpowiedzialności") jakiegokolwiek Roszczenia podlegającego postanowieniom Artykułu 19 (Odszkodowanie), ale brak niezwłocznego powiadomienia Strony zabezpieczającej przez Stronę zabezpieczającą wpłynie na zobowiązania Strony zabezpieczającej wynikające z takiego punktu tylko w takim zakresie, w jakim niepowodzenie Strony zabezpieczającej narusza zdolność Strony zabezpieczającej do obrony przed Roszczeniem Strona zwolniona z odpowiedzialności może (a) skorzystać z wybranego przez siebie doradcy Strony zwolnionej z odpowiedzialności (z zastrzeżeniem pisemnej zgody Strony zwolnionej z odpowiedzialności, która nie będzie bezzasadnie wstrzymywana) w celu obrony przed jakimkolwiek Roszczeniem oraz (b) rozstrzygnąć Roszczenie, pod warunkiem, że Strona uzyskuje uprzednią pisemną zgodę Strony zabezpieczonej przed zawarciem jakiejkolwiek ugody.Strona zabezpieczona (na swój koszt) może uczestniczyć w obronie i rozstrzygnięciu Roszczenia w dowolnym momencie;pod warunkiem, że nie może załatwić Roszczenia bez uprzedniej pisemnej zgody Strony zabezpieczającej.

21. Prawo właściwe; Miejsce wydarzenia.

Umowa podlega prawu stanu Waszyngton, bez odniesienia do norm kolizyjnych. Wszelkie spory lub roszczenia wynikające z Umowy lub z nią związane podlegają wiążącemu arbitrażowi, obowiązującemu prawu, zrzeczeniu się gwarancji i ograniczeniu odpowiedzialności oraz wszystkim innym warunkom w Warunkach użytkowania. Firma wyraża zgodę na te warunki, zawierając Umowę, składając Zamówienia na kody członkowskie Medshop .One lub korzystając z usług Medshop. Prawa i obowiązki Stron nie są regulowane Konwencją Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów.

22. Oświadczenia.

Firma oświadcza i gwarantuje Medshop, że: (a) jeśli Firma jest firmą i jest należycie zorganizowana, ważnie istniejąca i ma dobrą opinię zgodnie z obowiązującymi przepisami jurysdykcji, w której jest zarejestrowana; (b) Firma ma wszelkie wymagane prawa, uprawnienia i uprawnienia, w tym wszelkie niezbędne zgody, do zawarcia niniejszej Umowy, wykonywania swoich zobowiązań (w tym w odniesieniu do korzystania z jakichkolwiek usług Medshop oraz w odniesieniu do wszelkich informacji udostępnianych Medshop), oraz udzielać praw, licencji i upoważnień zawartych w niniejszej Umowie; (c) wszelkie informacje dostarczone lub udostępnione przez Firmę lub jej Podmioty Stowarzyszone Amazonowi lub jego Podmiotom Stowarzyszonym są zawsze dokładne i kompletne i nie będą naruszać, przywłaszczać ani naruszać żadnych praw własności intelektualnej (w tym między innymi praw do znaków towarowych, praw autorskich, autorskie prawa osobiste i prawa do wizerunku) osób trzecich; oraz (d) Spółka i wszyscy jej podwykonawcy, agenci i dostawcy będą przestrzegać wszystkich Obowiązujących Przepisów podczas wykonywania swoich zobowiązań i wykonywania swoich praw wynikających z niniejszej Umowy.

23. Relacje Stron; Reklama.

Firma jest niezależnym wykonawcą Medshop i nie będzie miała prawa, upoważnienia ani uprawnień do tworzenia jakichkolwiek zobowiązań lub odpowiedzialności, wyraźnych lub dorozumianych, w imieniu lub w imieniu Medshop. Umowa nie tworzy żadnych relacji między Firmą a Medshop, takich jak agent, partnerstwo, joint venture lub pracodawca i pracownik. Firma ponosi wyłączną odpowiedzialność za zatrudnienie, kierowanie i kontrolę swoich pracowników i agentów w odniesieniu do promocji marketingowej, dystrybucji i sprzedaży kodów członkowskich Medshop .One. Firma nie będzie wydawać żadnych komunikatów prasowych ani żadnych innych publicznych komunikatów dotyczących Umowy bez uprzedniej pisemnej zgody Medshop.

24. Zadanie.

Żadna ze stron nie może dokonać cesji niniejszej Umowy bez uprzedniej pisemnej zgody drugiej strony, z wyjątkiem tego, że Medshop może dokonać cesji niniejszej Umowy na Podmiot Stowarzyszony lub w związku z jakąkolwiek fuzją, reorganizacją, sprzedażą wszystkich lub zasadniczo wszystkich naszych aktywów lub jakąkolwiek podobną transakcją.

25. Brak beneficjentów zewnętrznych.

Niniejsza Umowa służy wyłącznie i będzie wykonalna tylko przez Spółkę, Medshop i Podmioty Stowarzyszone Medshop. Z wyjątkiem przypadków wyraźnie określonych w Umowie, (a) Umowa nie ma na celu przyznania jakichkolwiek praw ani korzyści jakiejkolwiek osobie trzeciej (w tym podmiotowi stowarzyszonemu, pracownikowi, dyrektorowi, urzędnikowi, udziałowcowi, wykonawcy, przedstawicielowi lub agentowi Spółki, Klienta, lub Odbiorca); oraz (b) żadne działanie nie może zostać wszczęte ani wszczęte przeciwko Stronie przez jakąkolwiek stronę trzecią roszczącą sobie prawo jako beneficjent będący osobą trzecią Umowy lub którejkolwiek z transakcji przewidzianych w Umowie.

26. Całość umowy.

Umowa reprezentuje całość porozumienia między Stronami w odniesieniu do jego przedmiotu i zastępuje wszelkie wcześniejsze lub równoczesne umowy ustne lub pisemne dotyczące tego przedmiotu. Nie będziemy związani ani w szczególności sprzeciwiać się warunkom, warunkom lub innym postanowieniom, które różnią się lub stanowią uzupełnienie postanowień niniejszej Umowy (niezależnie od tego, czy zmieniłyby one w sposób istotny niniejszą Umowę). W przypadku jakiegokolwiek warunku lub innego postanowienia (a) przedłożonego przez Ciebie w jakimkolwiek zamówieniu, otrzymaniu, akceptacji, potwierdzeniu, korespondencji lub innym dokumencie, (b) związane z jakąkolwiek rejestracją online, zamówieniem zakupu, formularzem dostawcy lub innym kwestionariusz lub (c) związany z jakimkolwiek procesem fakturowania, który przesyłasz lub wymagasz od nas, jest niezgodny z warunkami niniejszej Umowy,

27. Brak zrzeczenia się.

Niewykonanie przez którąkolwiek ze Stron jakiegokolwiek postanowienia Umowy lub skorzystanie z jakichkolwiek praw lub środków prawnych wynikających z Umowy nie będzie stanowić zrzeczenia się tego postanowienia ani nie ograniczy prawa takiej Strony do egzekwowania tego postanowienia lub wykonywania tych praw w późniejszym czasie. Środki zaradcze określone w Umowie kumulują się i stanowią uzupełnienie wszelkich innych środków, które mogą być dostępne na mocy obowiązującego prawa.

28. Przetrwanie.

Wraz ze zobowiązaniami płatniczymi Spółki wynikającymi z niniejszej Umowy, po rozwiązaniu Umowy, obowiązywać będą następujące sekcje: Sekcja 2 (Skutek wypowiedzenia), 9 (Dystrybucja; Zgodność użycia marki) i 10 (Licencja na znaki Medshop) (tylko dla dowolny Okres Wyprzedaży dozwolony zgodnie z sekcją 2); Sekcje 5 (Wykorzystanie kodów członkowskich Medshop .One), 6 (Bezpieczeństwo informacji) i 8 (Brak opłat); Sekcja 7 (Brak kierowania) (tylko tak długo, jak Firma przechowuje informacje o Odbiorcach); oraz Sekcje 18 (Potrącenie), 17 (Zastrzeżenia), 18 (Ograniczenia i zastrzeżenia), 19 (Odszkodowanie), 20 (Postępowanie odszkodowawcze) i 21 (Prawo właściwe; Miejsce) (tylko przez okres, w którym roszczenie może być dokonane w związku z niniejszą Umową).

29. Podzielność.

Jeśli jakakolwiek część niniejszej Umowy zostanie uznana za nieważną lub niewykonalną, pozostałe części niniejszej Umowy pozostaną w pełnej mocy. Wszelkie nieważne lub niewykonalne części będą interpretowane zgodnie z intencją oryginalnej części. Jeśli taka konstrukcja nie jest możliwa, nieważna lub niewykonalna część zostanie oddzielona od niniejszej Umowy, ale pozostała część Umowy pozostanie w pełnej mocy i skuteczności.

Definicje
O ile nie określono inaczej, poniższe terminy mają następujące znaczenie.

„ Podmiot stowarzyszony ” oznacza w odniesieniu do dowolnej osoby lub podmiotu (w tym każdej ze Stron) każdą inną osobę lub podmiot, który bezpośrednio lub pośrednio kontroluje, jest kontrolowany lub znajduje się pod wspólną kontrolą tej osoby lub podmiotu.

„ Kontrahent Medshop ” oznacza Medshop Services LLC, spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością w stanie Nevada.

„ Znaki Medshop ” oznaczają znak towarowy, logo i powiązany slogan Medshop.One, zgodnie z opisem w Wymogach dotyczących używania marki, a także wszelkie inne znaki lub logo Medshop lub któregokolwiek z jej Podmiotów stowarzyszonych, które Medshop przekazuje Spółce na piśmie lub w Marce Skorzystaj z Centrum zasobów.

„ Materiały Medshop ” oznaczają Warunki realizacji, znaki Medshop i wszystkie inne podręczniki użytkownika, materiały szkoleniowe, opisy produktów, specyfikacje, broszury, podręczniki techniczne, zasady, dokumenty wymagań, materiały pomocnicze i inne informacje dostarczone lub udostępnione przez Medshop lub jej Podmioty Stowarzyszone z Firmą, niezależnie od formatu.

„ Cena detaliczna Medshop ” oznacza aktualną wówczas cenę detaliczną Medshop określoną przez Medshop według własnego uznania.

„ Witryna Medshop ” oznacza witrynę internetową znajdującą się pod adresem https://www.Medshop.One oraz niektóre inne witryny internetowe będące własnością i obsługiwane przez Medshop.One lub jej Podmioty Stowarzyszone, określone od czasu do czasu przez Medshop.One, w tym wszelkie następcy lub zamienniki.

„ Prawo właściwe ” oznacza wszystkie obowiązujące prawa, statuty, rozporządzenia, zasady, przepisy, nakazy lub ustalenia wszelkich władz federalnych, stanowych, prowincjonalnych lub lokalnych.

„ Wymagania dotyczące używania marki ” oznaczają wszystkie wymagania i wytyczne dotyczące promocji kodów członkowskich Medshop .One oraz korzystania ze znaków Medshop i marki, w tym tych określonych w Centrum zasobów dotyczących używania marki, które mogą być okresowo modyfikowane przez firmę Medshop wyłącznie w dyskrecja.

„ Centrum zasobów dotyczących używania marki ” oznacza wytyczne dotyczące znaków Medshop znajdujących się pod adresem https://s3.amazonaws.One/BURC_Pages/.One.html lub dowolną witrynę zastępczą, którą Medshop może okresowo udostępniać.

„ Dzień roboczy ” oznacza dowolny dzień z wyjątkiem soboty, niedzieli lub dnia, w którym banki na Terytorium są zazwyczaj zamknięte.

„ Roszczenie ” oznacza każde roszczenie, działanie, audyt, dochodzenie, zapytanie lub inne postępowanie, które obejmuje, dla jasności, roszczenie Odbiorcy o wartość Kodu roszczenia.

„ Warunki Użytkowania ” oznaczają Warunki Użytkowania Medshop.One lub Warunki Użytkowania dla odpowiedniej Witryny Medshop.

„ Własność intelektualna ” oznacza każdy patent, prawo autorskie, znak towarowy, strój handlowy, nazwę handlową lub prawo do tajemnicy handlowej oraz jakąkolwiek inną własność intelektualną lub prawo własności.

„ Straty ” oznaczają wszelkie roszczenia, koszty, straty, szkody, orzeczenia, kary, odsetki i wydatki (w tym uzasadnione honoraria prawników) wynikające z dowolnego Roszczenia.

„ Portal Zamówień” oznacza witrynę wyznaczoną przez Medshop do składania Zamówień, modyfikowaną od czasu do czasu przez Medshop według własnego uznania.

„ Cena zakupu ” oznacza cenę zapłaconą przez Firmę za każdy Kod roszczenia. O ile nie zaznaczono inaczej, cena zakupu kodu członkowskiego Medshop .One jest równa cenie detalicznej Medshop pomnożonej przez (100 – rabat).

„ Terytorium ” oznacza Stany Zjednoczone Ameryki, w tym ich terytoria i posiadłości.

„ Wymagania dotyczące użytkowania ” oznaczają łącznie Sekcje 5 (Wykorzystywanie kodów członkowskich Medshop .One), 8 (Brak opłat), 9 (Dystrybucja oraz Zgodność użycia marki)

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.