Odnowiona gwarancja Medshop
Zakup bez obaw z Odnowioną Gwarancja Medshop to satysfakcja z zakupu. Medshop i jego partnerzy handlowi w programie Odnowiony wspierają produkty medyczne i elektroniczne w ramach gwarancji Medshop Odnowiony. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu lub zwrotu pieniędzy, jeśli stwierdzimy, że przedłużona gwarancja Medshop jest nadużywana.
Odnowiona gwarancja Medshop zapewnia:
- ► Gwarancja satysfakcji - jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu (w tym produktu, który nie działa zgodnie z oczekiwaniami), zwróć produkt w ciągu 90 dni od otrzymania oryginalnego zakupu (lub w ciągu 1 roku od otrzymania produktu Odnowionego Premium), a my zaoferujemy pełny zwrot pieniędzy lub wymianę lub Serwis
- ► Szybka obsługa roszczeń i bezpłatne rozwiązywanie problemów za pośrednictwem jednego punktu kontaktowego w Medshop
Zakres odnowionej gwarancji Medshop
Odnowiona gwarancja Medshop ma zastosowanie do wybranych odnowionych produktów, o których mowa na stronie z informacjami o produkcie. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, zwróć produkt w ciągu 90 dni od otrzymania pierwotnego zakupu (lub w ciągu 1 roku od otrzymania produktu Odnowiony Premium) w celu uzyskania pełnego zwrotu pieniędzy lub wymiany lub serwisu. Kradzież, przypadkowe uszkodzenie i ingerencja w urządzenie nie są objęte gwarancją.
Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z produktem w ciągu 90 dni od otrzymania pierwotnego zakupu (lub w ciągu 1 roku od otrzymania odnowionego produktu Premium), pracownicy działu obsługi klienta Medshop mogą pomóc Ci rozwiązać te problemy przez telefon lub czat lub system suportu. Możesz dotrzeć do dedykowanego pracownika obsługi klienta Medshop ze strony "Twoje zamówienia". Kliknij przycisk „Uzyskaj pomoc techniczną” obok odnowionego produktu zakupionego na stronie „Twoje zamówienia” w ciągu 90 dni od zakupu. Jeśli nie widzisz przycisku „Uzyskaj pomoc techniczną”, to Skontaktuj się z nami poprzez system suportu.
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, skontaktuj się z nami w ciągu 90 dni od otrzymania oryginalnego zakupu (lub w ciągu 1 roku od otrzymania produktu Odnowiony Premium) w Medshop Odnowiony za pomocą powyższych opcji. Możesz poprosić o pełny zwrot pieniędzy lub jednostkę zastępczą, jeśli jest dostępna - twój wybór.
Będziesz musiał zwrócić swój przedmiot bez żadnych opłat. Jeśli nie otrzymamy zwrotu po dokonaniu zwrotu lub wymiany, możemy obciążyć Cię pierwotną kwotą, którą zapłaciłeś za przedmiot.
Uwaga: zalecamy zapisanie i wykonanie kopii zapasowej wszystkich danych, wyłączenie opcji śledzenia telefonu na urządzeniu i przywrócenie ustawień fabrycznych w celu usunięcia wszystkich danych osobowych przed zwróceniem przedmiotu.
Dowiedz się więcej o Medshop Odnowiony lub kupuj wszystkie odnowione, używane i otwarte produkty w sklepie Medshop Odnowiony .