Pomoc & Obsługa klienta

Subskrypcje miesięcznej gwarancji

W zależnośći od dostępność  twoim kraju , Subskrypcje miesięcznej gwarancji są dostępne dla nowych i certyfikowanych odnowionych przedmiotów zakupionych zarówno od sprzedawców Medshop.One, jak i  Medshop Marketplace. Jeśli subskrypcja miesięcznej gwarancji jest dostępna dla produktu, który chcesz objąć, zobaczysz opcję na stronie szczegółów produktu.

W zależności od kraju Medshop oferuje subskrypcje miesięcznej gwarancji. Medshop lub inny podmiot pośredniczący ( ubezpieczyciel) prześle pocztą elektroniczną dokumenty dotyczące polityki na adres e-mail powiązany z Twoim kontem Medshop w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

Uwaga: nie potrzebujesz papierowej kopii dokumentów polisy, aby złożyć wniosek.


Subskrypcje odnawiają się co miesiąc. Na przykład, jeśli Twoja subskrypcja rozpoczyna się 5 dnia miesiąca, będziemy co miesiąc obciążać kartę użytą do zakupu planu, dopóki polisa nie wygaśnie lub ją anulujesz. Nie możesz zmienić daty rozliczenia miesięcznego.

Możesz przeglądać subskrypcję miesięcznej gwarancji i zarządzać nią, odwiedzając Twoje członkostwo i subskrypcje w swoim panelu klienta .

Aby zgłosić roszczenie, korzystając z subskrypcji miesięcznej gwarancji, możesz skontaktować się z Medshop lub innym podmiotem pośredniczącym za pomocą panelu lub telefonicznie. Wszystkie informacje kontaktowe, telfoniczne, email,  znajdziesz dodatkowo w wyslanym emailu i w panelu klienta medshop , przy subskrypcji miesięcznej gwarancji . 

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.