Pomoc & Obsługa klienta

Przygotuj zdjęcia produktów

Aby przesłać zdjęcia produktów, postępuj zgodnie z tymi instrukcjami:

  1. Znajdź produkt, dla którego chcesz przesłać zdjęcie:
    1. W przypadku nowych produktów: w obszarze Katalog kliknij opcję Dodaj produkty .
    2. W przypadku istniejących produktów: na stronie Zarządzaj zapasami edytuj produkt, dla którego chcesz dodać obraz na tej stronie.
  2. Kliknij kartę Obrazy .
  3. W obszarze Główny kliknij opcję Wybierz plik .
    Jeśli masz dodatkowe obrazy, prześlij je, korzystając z pól pod obrazem głównym.

Dodaj obraz
Istnieje kilka sposobów dodania obrazu produktu do Medshop:

  • > Użyj narzędzia Dodaj produkt , aby dodać obraz podczas tworzenia nowej aukcji.
  • > Użyj narzędzia Zarządzaj asortymentem , aby dodać obraz do istniejącej oferty.
  • > Jeśli używasz plików inwentaryzacji, podaj adres URL obrazu produktu w pliku inwentaryzacji.

Wyświetlenie obrazów na stronie szczegółów produktu może potrwać do 24 godzin.

Czy masz problemy z przesyłaniem zdjęć? Jeśli widzisz komunikat „ Błąd formatu nieprawidłowego adresu URL ” lub masz inne problemy z adresem URL, możesz wyszukać w Pomocy hasło „błąd obrazu” w celu znalezienia typowych błędów związanych z obrazem i uzyskania dodatkowych informacji.

Uwaga: Przesłanie obrazu nie gwarantuje, że będzie ono wyświetlane na stronie szczegółów produktu lub na stronach wyszukiwania. Medshop wykorzystuje złożoną technologię rankingu obrazów do określania wyświetlanych obrazów. Postępuj zgodnie z wytycznymi zawartymi w wymaganiach dotyczących obrazów produktów Medshop .

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.