Często Zadawane Pytania
1. Otrzymałem wiadomość, że co najmniej jeden z moich produktów nie kwalifikuje się do promocji na stronie szczegółów produktu. Co to znaczy?
Powiadomimy Cię, gdy Twoja oferta przestanie kwalifikować się do wyróżnienia na stronie Szczegóły produktu. Dzieje się tak, gdy łączna cena (cena + wysyłka) przekracza cenę konkurencyjną lub łączna cena (cena + wysyłka) jest znacznie wyższa niż ostatnie ceny.
Aby Twoja oferta kwalifikowała się do wyróżnienia na stronie Szczegóły produktu, musisz mieć konkurencyjną cenę i spełniać kryteria kwalifikacyjne.
2. Co to jest cena konkurencyjna i jak jest ustalana?
Konkurencyjna cena to najniższa cena tego produktu oferowana przez innych głównych sprzedawców detalicznych. Nie obejmuje cen innych sprzedawców w sklepie Medshop.
Chociaż nie ujawniamy nazw konkurentów, ta lista jest regularnie przeglądana, aby upewnić się, że konkurenci są odpowiedni dla każdego kraju i grupy produktów.
3.Co to jest średnia cena sprzedaży i jak jest ustalana?
Średnia cena sprzedaży produktu jest obliczana na podstawie cen, które klienci kupili w ciągu ostatnich 60 dni, ważonych liczbą sprzedanych sztuk. Ceny i ilości sprzedawane podczas promocji są wyłączone.
4.Jaka jest cena przez Medshop i jak jest ustalana?
Cena Medshop to najwyższa cena podana za produkt w ciągu ostatnich 14 dni, który jest wysyłany i sprzedawany przez Medshop.
5.Co to jest pochodna cena jednostkowa i jak jest ustalana?
Pochodna cena jednostkowa to cena za jednostkę Promowanej oferty z mniejszego pakietu tego samego produktu pomnożona przez liczbę jednostek w Twojej ofercie.
6.Jaka jest cena katalogowa produktu i jak jest ustalana?
Aby uzyskać więcej informacji na temat cen katalogowych, przejdź do Polityki Medshop dotyczącej cen referencyjnych.
7.Dlaczego niektóre oferty nie mają obowiązujących cen referencyjnych?
Wyświetlamy średnią cenę sprzedaży, cenę według Medshop i/lub cenę katalogową produktu. W przypadku niektórych produktów nie mamy dostępnych cen referencyjnych.
8.Czy wszystkie oferty niekonkurencyjnych sprzedawców nie kwalifikują się do wyróżnienia na stronie szczegółów produktu?
Tak, kwalifikacja Polecanej oferty dotyczy wszystkich sprzedawców.
10.Jak obliczany jest procent Wyróżnionej oferty?
Procent Wyróżnionej Oferty jest obliczany jako łączna liczba wyświetleń strony, w której jesteś Wyróżnioną Ofertą, podzielona przez łączną liczbę odsłon uzyskanych przez wymienione przez Ciebie produkty. Pod uwagę brane są tylko elementy aktywne. Zobaczysz „—”, jeśli nie będziemy w stanie obliczyć wartości procentowej Twojej Wyróżnionej oferty.
11.Jak obliczany jest współczynnik konwersji sprzedaży?
Współczynnik konwersji sprzedaży jest obliczany jako całkowita liczba zamówień (minus zwroty) podzielona przez łączną liczbę wyświetleń stron produktów, które wystawiasz. Zobaczysz „—”, jeśli nie będziemy w stanie obliczyć Twojego współczynnika konwersji sprzedaży.
12.Jaka jest ostatnia niższa cena i jak jest ustalana?
Ostatnia niższa cena jest oparta na szeregu czynników, w tym historycznych cenach sprzedaży, ostatnich kwalifikujących się ofertach promocyjnych, najniższej cenie tego produktu oferowanej przez innych głównych sprzedawców detalicznych oraz opiniach klientów dotyczących Twoich produktów.
13.Czy masz jakieś zasady automatycznego ustalania cen, aby zapewnić, że moje oferty pozostaną konkurencyjne?
Tak, możesz użyć Automatycznej wyceny, aby utworzyć regułę cenową, aby wybrane oferty były na bieżąco konkurencyjne. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Porównaj ceny z cenami zewnętrznymi.
14.Jak mogę zapewnić konkurencyjność moich ofert, jeśli korzystam z zewnętrznych usług zmiany cen lub interfejsów API Medshop?
Cena konkurencyjna, cena oferty polecanej i sugerowana niższa cena są publikowane za pośrednictwem naszych interfejsów API Medshop. Powiadomienie AOC (AnyOfferChanged ) dostarcza te dane odpowiednio za pośrednictwem elementu CPT (CompetitivePriceThreshold), elementu BBP (BuyBlockPrice) i elementu SLPPS (SuggestedLowerPricePlusShipping). Poproś sprzedawcę o więcej informacji na temat tego, jak możesz zachować konkurencyjność.