Pomoc & Obsługa klienta

Efektywność ceny

Zarządzanie produktami zapewnia dostęp do najważniejszych funkcji w Medshop Seller Central.

Strona Efektywność cen (Price Healt & Efficiency) zawiera przegląd kwalifikowalności Twojej Polecanej oferty (Buy Block), konwersji sprzedaży z punktu widzenia cen oraz wszelkich nieaktywnych ofert z potencjalnymi błędami cenowymi.

Zakładka Polecane oferty zawiera listę:

  • Wszystkie oferty, które obecnie nie kwalifikują się jako 'Polecana oferta' na stronie 'Szczegóły produktu' ponieważ ich ceny nie są konkurencyjne w porównaniu do innych sprzedawców detalicznych spoza Medshop (cena konkurencyjna) lub ich ceny są znacznie wyższe niż ostatnie ceny obserwowane w sklepie Medshop. Aby rozwiązać ten problem, gdy:
    • >oferty nie są konkurencyjne, rozważ ustawienie łącznej ceny oferty (cena + wysyłka) na poziomie lub poniżej ceny konkurencyjnej.
    • >ceny ofert są wyższe niż aktualne ceny, rozważ ustawienie łącznej ceny oferty (cena + wysyłka) zgodnie z cenami referencyjnymi.

Uwaga: Ceny referencyjne mogą obejmować dowolną cenę z Wyróżnionej oferty, 60-dniową średnią cenę sprzedaży, najwyższą 14-dniową cenę (wysłaną i sprzedaną przez Medshop), cenę katalogową produktu lub obie te wartości.

  • Oferty, które obecnie kwalifikują się jako Polecana oferta - wyróżniona, ale obecnie nie są Polecaną oferta - wyróżniona, wynikają z braku konkurencyjnych cen w porównaniu z innymi sprzedawcami detalicznymi na Medshop (aktualna cena Oferty wyróżnionej). Możesz zwiększyć swoje szanse na znalezienie się w Wyróżnionej Ofercie, ustawiając łączną cenę swojej oferty (cena + koszty wysyłki) tak, aby odpowiadała aktualnej cenie Oferty Wyróżnionej lub była od niej niższa.

Ważne: pamiętaj że jeżeli sprzedajesz te same produkty o tym samym numerze EAN , Medshop uruchomi domyslnie Dynamiczną automatyzacje cen i przypisze tym produktom automatycznie ceny w oparciu o wszystkie wyceny produktów sprzedawców i ustawione przez nich reguły nie zaniżając ich. Więc jeśli masz niższa cene ustawioną domyślnie od konkurencji na sklepie Medshop a algorytm Medshop ją podwyższy w oparciu o popyt i podaż do konkurencji, to twój produkt będzie się kwalifikował do Polecanej oferty i znajdzie się Buy Block. Będzie też miał pierwszeństwo w wyświetlaniu. Dlatego warto monitorować swoje ceny i dostosować je odpowiednio do rynku, aby ostatecznie klient na tym zyskał.

Na karcie Konwersja sprzedaży znajdują się listy. Wszystkie oferty z wyświetleniami klientów, ale bez sprzedaży w ciągu ostatnich siedmiu dni. Możesz poprawić konwersję sprzedaży, rozważając obniżenie ceny całkowitej (ceny + koszty wysyłki), tak aby była równa lub niższa od sugerowanej ceny niższej.

Zakładka Oferty nieaktywne zawiera listę wszystkich ofert aktualnie dezaktywowanych z powodu potencjalnych błędów cenowych. Amazon wykrywa potencjalne błędy w ustalaniu cen na podstawie kilku czynników, w tym naszej Polityki uczciwych cen na rynku oraz ceny w Promowanej ofercie. Gdy Amazon wykryje potencjalne błędy cenowe w Twoich ofertach, powiadomimy Cię o tym, aw poważniejszych przypadkach możemy dezaktywować oferty, których dotyczy problem, aby uniknąć potencjalnie negatywnych wrażeń klientów. Ponowne rozważenie wprowadzonych cen w Pricing Health w świetle cen referencyjnych i zgodnie z polityką uczciwych cen Amazon Marketplace może rozwiązać ten problem cenowy i ponownie aktywować Twoją ofertę.

Uwaga: Ceny referencyjne obejmują Polecaną ofertę - wyróżnienie (Buy Block) cena, cena wyliczona z jednostki Polecanej oferty - wyróżnienie z mniejszego pakietu tego samego produktu, 60-dniowej średniej ceny sprzedaży, najwyższej 14-dniowej ceny (dostarczanej i sprzedawanej przez Medshop) i/lub ceny katalogowej produktu.

Zapewnienie doskonałej obsługi klienta jest niezbędne do udanej sprzedaży na Medshop. Zastrzegamy sobie umieszczanie wyróżnionych ofert dla ofert sprzedawców, które zachowują nasze standardy obsługi klienta, w tym konkurencyjność cenową.

Często Zadawane Pytania

1. Otrzymałem wiadomość, że co najmniej jeden z moich produktów nie kwalifikuje się do promocji na stronie szczegółów produktu. Co to znaczy?

Powiadomimy Cię, gdy Twoja oferta przestanie kwalifikować się do wyróżnienia na stronie Szczegóły produktu. Dzieje się tak, gdy łączna cena (cena + wysyłka) przekracza cenę konkurencyjną lub łączna cena (cena + wysyłka) jest znacznie wyższa niż ostatnie ceny.

Aby Twoja oferta kwalifikowała się do wyróżnienia na stronie Szczegóły produktu, musisz mieć konkurencyjną cenę i spełniać kryteria kwalifikacyjne.

2. Co to jest cena konkurencyjna i jak jest ustalana?
Konkurencyjna cena to najniższa cena tego produktu oferowana przez innych głównych sprzedawców detalicznych. Nie obejmuje cen innych sprzedawców w sklepie Medshop.

Chociaż nie ujawniamy nazw konkurentów, ta lista jest regularnie przeglądana, aby upewnić się, że konkurenci są odpowiedni dla każdego kraju i grupy produktów.

3.Co to jest średnia cena sprzedaży i jak jest ustalana?
Średnia cena sprzedaży produktu jest obliczana na podstawie cen, które klienci kupili w ciągu ostatnich 60 dni, ważonych liczbą sprzedanych sztuk. Ceny i ilości sprzedawane podczas promocji są wyłączone.

4.Jaka jest cena przez Medshop i jak jest ustalana?
Cena Medshop to najwyższa cena podana za produkt w ciągu ostatnich 14 dni, który jest wysyłany i sprzedawany przez Medshop.

5.Co to jest pochodna cena jednostkowa i jak jest ustalana?
Pochodna cena jednostkowa to cena za jednostkę Promowanej oferty z mniejszego pakietu tego samego produktu pomnożona przez liczbę jednostek w Twojej ofercie.

6.Jaka jest cena katalogowa produktu i jak jest ustalana?
Aby uzyskać więcej informacji na temat cen katalogowych, przejdź do Polityki Medshop dotyczącej cen referencyjnych.

7.Dlaczego niektóre oferty nie mają obowiązujących cen referencyjnych?
Wyświetlamy średnią cenę sprzedaży, cenę według Medshop i/lub cenę katalogową produktu. W przypadku niektórych produktów nie mamy dostępnych cen referencyjnych.

8.Czy wszystkie oferty niekonkurencyjnych sprzedawców nie kwalifikują się do wyróżnienia na stronie szczegółów produktu?
Tak, kwalifikacja Polecanej oferty dotyczy wszystkich sprzedawców.

10.Jak obliczany jest procent Wyróżnionej oferty?
Procent Wyróżnionej Oferty jest obliczany jako łączna liczba wyświetleń strony, w której jesteś Wyróżnioną Ofertą, podzielona przez łączną liczbę odsłon uzyskanych przez wymienione przez Ciebie produkty. Pod uwagę brane są tylko elementy aktywne. Zobaczysz „—”, jeśli nie będziemy w stanie obliczyć wartości procentowej Twojej Wyróżnionej oferty.

11.Jak obliczany jest współczynnik konwersji sprzedaży?
Współczynnik konwersji sprzedaży jest obliczany jako całkowita liczba zamówień (minus zwroty) podzielona przez łączną liczbę wyświetleń stron produktów, które wystawiasz. Zobaczysz „—”, jeśli nie będziemy w stanie obliczyć Twojego współczynnika konwersji sprzedaży.

12.Jaka jest ostatnia niższa cena i jak jest ustalana?
Ostatnia niższa cena jest oparta na szeregu czynników, w tym historycznych cenach sprzedaży, ostatnich kwalifikujących się ofertach promocyjnych, najniższej cenie tego produktu oferowanej przez innych głównych sprzedawców detalicznych oraz opiniach klientów dotyczących Twoich produktów.

13.Czy masz jakieś zasady automatycznego ustalania cen, aby zapewnić, że moje oferty pozostaną konkurencyjne?
Tak, możesz użyć Automatycznej wyceny, aby utworzyć regułę cenową, aby wybrane oferty były na bieżąco konkurencyjne. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Porównaj ceny z cenami zewnętrznymi.

14.Jak mogę zapewnić konkurencyjność moich ofert, jeśli korzystam z zewnętrznych usług zmiany cen lub interfejsów API Medshop?
Cena konkurencyjna, cena oferty polecanej i sugerowana niższa cena są publikowane za pośrednictwem naszych interfejsów API Medshop. Powiadomienie AOC (AnyOfferChanged ) dostarcza te dane odpowiednio za pośrednictwem elementu CPT (CompetitivePriceThreshold), elementu BBP (BuyBlockPrice) i elementu SLPPS (SuggestedLowerPricePlusShipping). Poproś sprzedawcę o więcej informacji na temat tego, jak możesz zachować konkurencyjność.

Item Packaging

Unit of Measure

Example of products

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.