Zwroty towarów i pieniędzy  ›  Gwarancja i naprawy ›

Znajdź pomoc techniczną

Medshop oferuje bezpłatną pomoc techniczną przez czat, email i telefon dla kwalifikujących się produktów.

Możemy pomóc w przypadku takich problemów, jak wadliwe elementy, brakujące części lub akcesoria,
wstępna konfiguracja produktu, konfiguracja, rozwiązywanie problemów, zgodność, korzystanie
z funkcji, a także wymiana lub zwrot produktu.

Aby skontaktować się z naszym zespołem pomocy technicznej:

1.Przejdź do swoich zamówień .
2. Wybierz Uzyskaj pomoc techniczną obok kwalifikującej się pozycji. Nastąpi przekierowanie na
stronę, na której możesz napisać emaila, porozmawiać na chacie, zadzwonić lub porozmawiać z pomocą techniczną na żywo, znaleźć
szybkie łącza do instrukcji obsługi lub skontaktować się z certyfikowanymi serwisami
naprawczymi Medshop. Te opcje różnią się w zależności od zakupionego przedmiotu.

Jeśli otrzymałeś produkt w prezencie, będziesz potrzebować oryginalnego numeru
zamówienia, dowodu zakupu aby skontaktować się z obsługą techniczną produktu.

Pamiętaj aby przygotować wszystkie dokumenty, dowody zakupu. Zalecamy pisanie z autoryzowanego adresu email który był przypisany
do zamówienia.









Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.